Zmienny gust wirtualnych ludzi
Przez 12 wirtualnych lat gusta wirtualnych ludzi nie zmieniały się. Ciągle ich ulubionym gatunkiem muzycznym był pop, filmowym dramat itd. Aż do dziś. Dzisiaj wprowadziliśmy miesięczne zmiany gustów ludzkich! Tak, tak! Oznacza to, że za kilka lat muzyka pop może być najmniej popularnym gatunkiem wśród wirtualnych ludzi, a najlepiej wpadać w ucho im będzie muzyka religijna. Tak samo tematyka - dzisiaj najlepiej sprzedaje się miłość, za kilka lat (wirtualnych oczywiście) może być już całkowicie inaczej. Oczywiście nie można nigdzie sprawdzić co jest na topie, bo mijałoby się to z celem. Celem utrudnienia gry, oczywiście. :D Zmiany gustu dotyczą gatunków i tematów w muzyce, filmie oraz książce. :) Zmiana podyktowana marudzeniem graczy, że w filmach powstają same dramaty. :P
17 maja 2010 o 13:50:30
super! świetny pomysł. :)
17 maja 2010 o 13:54:25
Mi się nie podoba bo np. nienawidzę metalu a bd musiał to grać ej Szymon a co ty będziesz wiedział ?
17 maja 2010 o 13:55:09
Hmn... To znaczy że co? Już nie ma dramatów?
17 maja 2010 o 13:58:54
Buu... :c
17 maja 2010 o 14:00:28
Nie rozumiem ale ok8)
17 maja 2010 o 14:02:00
BEZ SENSU. ciągle powtarzasz, że ma być jak w realnym świecie. a czy w realnym świecie Britney Spears zagra metal? wątpię. ta zmiana jest zdecydowanie na gorsze. to my mamy sobie wybierać gatunki, a nie ty. również w realnym swiecie lepiej sprzedają się dramaty i muzyka pop - zresztą ile to się robi komedii, komedii romantycznych itd.... jedna z najgorszych zmian w tym roku.
17 maja 2010 o 14:05:39
JPD, nikt nie każe Waszym gwiazdom grać tego co akurat będzie popularne, no ludzie, POMYŚLCIE trochę...
17 maja 2010 o 14:06:27
ale, to będzie się lepiej sprzedawać? to jest zupełnie nierealne.
17 maja 2010 o 14:08:59
Tu nie chodzi o narzucanie gatunków! Po prostu w jakimś tam okresie black metal będzie lepiej się sprzedawał niż pop (jej oby do tego doszło!). Nadal możecie tworzyć muzykę pop. Nikt wam nie każe tego zmieniać.
17 maja 2010 o 14:09:36
Ale ta zmiana jak najbardziej jest realistyczna. W latach 70 i 80 popularny był rock, przełom 80/90 to disco. W Polsce hip-hop miał swoje 5 minut swojego czasu. Teraz reggae np. w Polsce jest popularne. Alternatywa też w ostatnich latach zyskała na popularności. Wspomniany przez Ciebie metal - w latach 80 był bardzo popularny, dzisiaj to prawie wymarły gatunek. I kto Ci każe grać metal? Możesz grać to co Ci się podoba. Popularne kapele rockowe nie przerzuciły się na pop kiedy pop zaczął być popularniejszy od rocku (chociaż są takie przypadki, np. Bon Jovi przerzucił się z prawdziwego rocka na rock-dla-nastolatek-czyli-prawie-pop). W filmach tak samo. Komedie romantyczne od jakiegoś czasu dopiero są popularne, wcześniej królowały dramaty, a i horrory/kryminalne były bardziej popularne. W rzeczywistości też wszystko się zmienia, więc akurat to jest jak najbardziej realne.
17 maja 2010 o 14:10:00
Bieber, masz coś do metalu? Metal wyraża więcej, a pop to przy nim pognieciony papierek w koszu (nie chcę się brzydko wyrażać). Dzieci popu i hip-hopu może i nie będą zadowolone, ale to nie moja sprawa. I poza tym nie będziesz musiał "tworzyć" metalu, chyba, że chcesz być popularny. I weź się jakoś uspokój, zachowujesz się jak dziecko, a ja nie mam zamiaru Ciebie słuchać ani czytać. Rozumiesz? A teraz weź się zamknij w łazience i cicho siedź.
17 maja 2010 o 14:10:33
ale metal nie sprzedaje się lepiej niż pop i Szymon powinien być konsekwentny w tym co mówi. ciągle powtarza, że to ma być jak najbardziej realne, a ta zmiana zdecydowanie taka nie jest.
17 maja 2010 o 14:11:31
Taaak!
17 maja 2010 o 14:12:48
Lady Hali to jest realne.
17 maja 2010 o 14:13:04
Ale Ty się nie sugeruj tym co teraz jest! Teraz mamy 2010 rok w rzeczywistości, a na Wonderlife jest 2022. W 2022 będziesz prawdopodobnie w rzeczywistości załamywać ręce na widok tego, czego słucha młodzież i będziesz wspominać swoją Britney Spears. :P
17 maja 2010 o 14:14:39
nie słucham Britney , a to był przykład czystego popu ;p
17 maja 2010 o 14:15:36
Dokuyaku, a ja proponuję, żebyś nie wchodziła w dyskuję o gustach, bo każdy gatunek muzyczny jest lubiany przez pewną grupę ludzi i to, że lubisz metal nie oznacza, że reszta gatunków jest be i do dupy. O gustach się nie dyskutuje, nie słyszałaś? Każda muzyka coś sobą reprezentuje i wyraża.
17 maja 2010 o 14:16:34
Jagodo, nie każda muzyka.
17 maja 2010 o 14:28:44
Nareszciee! :D A już się bałem, że Szymon tego nie widział albo ignorował ;D Chwała Ci mój Panie!
17 maja 2010 o 14:40:21
A mi się podoba. Tu nikt nie każe wam wychwalać Boga np. w Religijnej. Po prostu Będą mniejsze szanse jeśli będzie kiepska płyta POP, że ktoś ją kupi, niż (w czasach gdy panuje Metal) np. kiepską płytę METALU.
17 maja 2010 o 14:42:28
Dla mnie nie jest to takie złe WL coraz bardziej nawiązuje do rzeczywistości i tak powinno być
Nie musicie zmieniać gatunków itp itd
kto wam każe?
17 maja 2010 o 14:46:50
Dobra zamiana ;] Gusta się zmieniają, więc będzie nieco bardziej realnie i... różnorodnie!
17 maja 2010 o 14:48:03
Jak dla mnie to świetny pomysł ;) Jestem wielką przeciwniczką komedii romantycznych i wolę nagrywać filmy z gatunków, które lubię, ale niestety nie są zbyt popularne, więc trudno jest znaleźć aktorów, którzy w ogóle mają jakiekolwiek doświadczenie.
No i w końcu przyjdzie czas na jakąś ciekawszą muzykę.
I tutaj gracze powinni pomyśleć o innych graczach, a nie tylko o sobie. Szymon wprowadził taką zmianę na myśl o większości graczy, a nie o indywidualnych jednostkach i sprawił, że gra jest bardziej realistyczna. Jeszcze rok czy dwa lata temu mało słyszałam reggae, a dzisiaj duża część moich znajomych tego słucha. Kto wie, czy za rok powszechnie popularna nawet wśród młodzieży będzie muzyka klasyczna?
A skoro są gracze, którzy tylko dla popularności będą grać inną muzykę, to bardzo dobrze. W końcu może na liście piosenek nie będą same z gatunku pop, tylko znajdę jakąś ciekawszą, którą mogłabym umieścić w filmie. Bo muzyki klasycznej nie znajdę nawet w dzień, z latarką w ręku wśród tłumu.
17 maja 2010 o 14:56:48
Dupa ..... :{
17 maja 2010 o 14:57:31
mu chcemy audycje!!!:)
17 maja 2010 o 14:59:35
beznadzieja -,-
17 maja 2010 o 15:20:32
Lady Hali ma racje!To jest do d**y za przeproszeniem!
Ja niedawno zaczełąm swoją karierę,i chce mieć coraz większe poziomy
a ja wogóle nie mam pomysłów na te piosenki religijne!Nagrałam niedawno dwie,ale nie mam pomysłów na tytuły! Wiem że można kogoś piosenkek użyć ale ja chce być orginalna!Więc sory Szymon ale jastem za Lady Hali!Precz z muzyką religijną!
17 maja 2010 o 15:21:36
A Kaedre nie podlizuj sie...
17 maja 2010 o 15:25:44
Nie ma tu nic z podlizywania się, po prostu takie jest moje zdanie ;) I kto tu od razu mówi o muzyce religijnej? To był przykład, co nie znaczy, że już jutro popularność głównie zdobędzie muzyka religijna. Poza tym w realnym świecie gusta tak szybko się nie zmieniają, więc i tu podejrzewam, że trochę czasu minie, nim to się zmieni. Bo na pewno nie będzie to kilka dni.
17 maja 2010 o 15:30:37
Mi się w sumie ta zmiana podoba. Nareszcie będzie jakaś sprawiedliwość! Ci, którzy narzekają, że nie będą mogli grać swojej ulubionej muzyki - ależ możecie! Tyle, że Wasza muzyka niekoniecznie będzie najbardziej pożądana. Dręczy mnie jednak to, że nie będziemy wiedzieć, jaka muzyka/rodzaj filmu jest obecnie na topie. Jeśli naprawdę ma to wyglądać tak, jak w wirtualnym życiu, to powinniśmy o tym wiedzieć, ponieważ scenarzyści/piosenkarze/piosenkarki/pisarze, itp. orientują się mniej więcej, co obecnie jest najbardziej popularne w showbiznesie...
17 maja 2010 o 15:41:03
bardzo dobra zmiana, problem mają ci ktorzy nie potrafią zrozumiec o co w niej tak na prawde chodzi, ale to jak juz wspomnialem ich problem ;]
17 maja 2010 o 15:57:29
Ja jednak nie jestem do końca przekonana do tych zmian... Pytanie tylko w jaki sposób będzie się zmieniać gust wielbicieli? Czy powoli, stopniowo czy drastycznie, pop spadnie na sam koniec.....
W życiu realnym są zmiany ale przechodzą stopniowo, powoli..... Np. pop może nie być najpopularniejszym gatunkiem ale nadal zajmuje czołowe miejsca.... A płyty każdy kupuje. Zresztą moga na tzw. hip-hop czy rock jest chwilowa, szybko następuje i szybko przemija....
17 maja 2010 o 16:02:14
Argen ja dokładnie rozumiem o co w tym chodzi, a i tak mi się to nie podoba. bo nigdy modna nie będzie np. muzyka religijna czy emo... jeżeli będziemy wiedzieć co jest na topie to mi to obojętne ;d
17 maja 2010 o 16:05:25
a nie będziemy więc uważam że to jest złe. w rl wiadomo co jest na topie -_____-
17 maja 2010 o 16:10:42
W realu pop jest na topie od zawsze... w sumie pod pop mozna podciągnąc każdą komercyjną piosenkę, watpie żeby nagle wszyscy zaczeli sluchac metalu ;) glupie zmiany
17 maja 2010 o 16:17:45
Lady Hali: Właśnie to świetny pomysł. Wreszcie piosenki emo itp. albo takie jak moje soulowe się będą mogły wybić.
Szymon, jesteś genialny.
17 maja 2010 o 16:18:13
No nie przesadzajmy, że każda komercyjna piosenka = pop.
Siiri - dla mnie, owszem, każda muzyka COŚ sobą wyraża.
17 maja 2010 o 16:18:22
A mi tez sie niepodoba ;// niech wala ..... ale niestesty bd musiała to spiewaz kicior z tym :**
17 maja 2010 o 16:24:53
Wariatka: Będziesz mogła śpiewać przecież to co śpiewałaś wcześniej (pop czy co tam) tylko nie będzie musiał to być akurat najpopularniejszy gatunek.
17 maja 2010 o 16:40:26
Ja jako metalowiec kocham tą zmianę <3
17 maja 2010 o 16:45:23
a ja chcem zeby było tak jak było teraz jest :fufufu:
17 maja 2010 o 16:45:48
Nie podoba i się to :<
17 maja 2010 o 16:54:26
swietny pomysł !!! a mozna wiedziec , kiedy to zostanie wprowadzone (mam nadzieje, ze now :))
17 maja 2010 o 16:56:09
Sapanie, że ma być jak w realnym świecie jest teraz co najmniej głupie i COŚ tu zalatuje hipokryzją.
(Ta gra nie miała chyba być naszym drugim życiem realnym, tylko czymś co właśnie będzie nas od tego życia odciągać.)
Zgadzam się z Lady Hali, przykro mi. ; >
A skoro chcecie być tacy realni, to:
- zapomnijcie że najpopularniejszą muzyką NIE BĘDZIE POP;
- nie myślcie że kiedyś wszyscy będą słuchać metalu i każdy to będzie nagrywać, bo to nie jest prawda, jeśli tak mówicie to pomyślcie nad tym, czy w to wierzycie...
etc.
Jako właścicielce postaci która gra muzykę metalową i osobie która realnie również metalu słucha, wydaje mi się, że pomysł jest całkiem bez sensu, gdyż muzyka metalowa to przesłanie niekomercyjne. Może rzeczywiście są zespoły które grają metal tylko dla sławy i kasy (czyli mało metalowo), ale w REALNYM świecie metal to muzyka która większości nie pasuje, nikt tego nie gra i nie słucha (uogólniając brutalnie). Jeśli muzyka metalowa w np. vRoku 2025 być muzyką 'naj', to mijacie się z przesłaniem i to PRAWDZIWYM. W tymże momencie wychodzi na wierzch NIEREALNOŚĆ gry. ; ] Dla mnie przynajmniej.
POP (nie obrażając słuchaczy) od początku był muzyką dla mas, i jest to muzyka która niezmiennie jest POPularna i to się NIGDY nie zmieni.
Jeśli kiedyś w WL'owskim światku metal będzie najpopularniejszym gatunkiem, to automatycznie przestanie być metalem, stanie się popem. Dlaczego? Ponieważ każda muzyka która staje się 'modna', staje się komercyjną muzyką dla mas, a muzyką dla mas zawsze był, jest i będzie wyżej wymieniony POP. Dlatego nic się nigdy nie zmieni. A gadanie że każdy gatunek się teraz wybije jest trochę powierzchowne i płytkie.
A teraz użyjemy apostrofy: Wielkie Pomysłodawco, twierdząc przed graczami że gra idzie za realiami i ślepe (niby)dążenie do tego celu mija się z naprawdę REALNYM przesłaniem. Nie lepiej byłoby po prostu przyznać, że kreujemy własną rzeczywistość...? (pytanie retoryczne)
Tak właśnie zamyka się owe 'koło' (możliwe że błędne).
Musiałam się tak rozpisać, wyrzucić to z siebie i nie czekam na głosy poparcia, znając życie nie doczekam się. ; ]
PS. Przepraszam że tak wzięłam na celownik 'metal vs pop', ale to takie jakby dwie skrajności i dobrze pokazują mój punkt widzenia. Jednak wiedzcie że tak czy inaczej, z każdym gatunkiem muzycznym będzie tak jak w moim opisie z 'użyciem metalu'. Dziękuję.
17 maja 2010 o 16:58:31
Odnoszę wrażenie, że nie wszyscy zrozumieli. Przecież nie będzie wiadomo co jest aktualnie "on top", więc nie będziecie mieli nawet możliwości przenieść się na ten "lepszy" gatunek, bo nie będziecie wiedzieli który to.
Teraz każdy będzie grał to, co najbardziej lubi. Żadnych popowych piosenek o miłości pod publikę itp. Popularne w danym okresie może być wszystko, więc im bardziej zróżnicowaną muzykę grasz, tym lepiej ;P
17 maja 2010 o 17:12:07
Catberry, widać, że mało na tym świecie żyjesz, bo w latach 80 metal (glam/hair) był jednym z najpopularniejszych gatunków muzycznych na świecie. Def Leppard, Europe, Bon Jovi, to zespoły, które zarobiły na metalu miliony. Tamten metal był zdecydowanie lżejszy od dzisiejszych Behemothów (idealny przykład, że metal komercyjny również może być), Vaderów czy Slayerów (chociaż Slayer akurat swoje początki ma też w 80 latach). Nie wspomnę o tym, że w pewnym momencie na dyskotekach puszczali Metallice (pamiętam te czasy)!
I nikt nigdy nie powiedział, że Wonderlife ma w 100% odzwierciedlać realny świat. Jest to symulacja show-biznesu, więc te elementy powinny być bliskie realnemu światu. Bez sensu jest gadanie o odrywaniu się od rzeczywistego świata. To gra strategiczna do diaska.
Z popem problem jest taki, że w dzisiejszych czasach zwykło się określać tak właśnie muzykę dla mas. Niemniej w wersji Wonderlife raczej mówimy o pierwotnym znaczeniu tego gatunku - czyli lżejszej wersji rocka.
17 maja 2010 o 17:31:31
wg. mnie to dobra zmiana
17 maja 2010 o 17:38:14
Cóż, że metal w latach '80 był baaardzo popularny, to wiem. Zespoły które wymieniłeś, zarobiły miliony na metalu, ale w dużej części dlatego, że wtedy metal był czymś nowym, mało popularnym wśród ludzi. Zaczęło się podobać. A ludzie mają w zwyczaju rzucać się na to co nowe i 'nieznane'.
Z Behemothem trafiłeś w 10 - wręcz 'wyjąłeś mi to z ust'. ; p
Co do Metalliki - puszczać na dyskotekach mogli, ok, może grają metal a może kiedyś grali, nie wiem, nie mam jakoś wzięcia na ten zespół i nigdy mi się nie podobał. Dla mnie owy zespół jest oklepany, więc niestety Metallica na dyskotece nie byłaby chyba dla mnie zaskoczeniem (niestety.). Jednak czy chcemy, czy nie, to co z tego że w latach '80 metal był popularny - w latach '80 popularna była też Madonna (choć może nie były to jej 'szczyty' popularności), i jak widać to ona dalej 'istnieje' w muzycznym świecie, jest autorytetem (no cóż...).
W ogóle, ubiegły wiek to okres narodzin wielu nurtów muzycznych i kulturalnych, oprócz metalu popularny był też lubiany punk.
Ale wtedy te zespoły, to było serce i że tak powiem, miłość do tego co robią, oni pełnili pewnego rodzaju misję. Zarobili miliony kiedyś, bo porwali ludzi swoją pracą. Ludzie za to płacili i nie przejmowali się otoczeniem. Te zespoły metalowe pokazywały coś innego i udało im sie zabłysnąć.
Dzisiaj 'każdemu' zależy na kasie i mało jest zespołów niekomercyjnych, dlatego co by tu nie powiedzieć, to duża część muzyki jest POP'em i tyle. Lata '80 nie powrócą, niestety. POP był, jest i raczej będzie najpopularniejszy. Taka jest dla mnie cała prawda.
17 maja 2010 o 17:43:48
No widzisz, czyli dochodzimy do sedna sprawy - w różnych latach, różne gatunki były popularne, tzn. niektóre mniej, niektóre bardziej. Czyli mamy to, co się dzisiaj zmieniło na Wonderlife. Nie jesteś w stanie powiedzieć, że np. metal nie będzie znowu popularny za 10 lat. Finito. Większości pomysł/zmiana się podoba, więc wiesz... :D
17 maja 2010 o 17:55:07
Ano podoba się, podoba.
A mnie tam no i tak w gruncie rzeczy obojętne to jest, gdyż nie planuję podążać za modą - taka już jestem zarówno tu jak i w życiu realnym.
W różnych latach różne gatunki są popularne, bo ludzie ciągle się zmieniają. I zmiana ta właśnie w tym momencie jest zmianą zbliżającą grę do rzeczywistości.
BTW, ja to się czasem boje pomyśleć, co to będzie popularne za 10 lat. Jeśli w latach '80 (mało zaawansowanych technicznie etc.) popularna była moja ulubiona muzyka, teraz popularny jest jakiś dźwięk z komputera, to w 2020 (realnym ma się rozumieć), chyba będzie jakaś tragedia. No, chyba że w tym 2012 r będzie koniec świata (jak na ludzkie szczęście to na pewno nie... : d).
Mogiła.
17 maja 2010 o 18:13:10
Szymon, uwielbiam Cię za tą zmianę. Uwielbiam. Wreszcie może będzie szansa, że metal zacznie się liczyć, a nie będę musiała nagrywać popu. No i nadmiar dramatów odpadnie.
17 maja 2010 o 18:13:29
ja osobiście gram pop-rock i nie narzekam ;D
może sława nie jest mega wielka, ale przynajmniej robię to co lubię ;D
KB.
17 maja 2010 o 18:31:49
I też się zgadzam, że to dobra zmiana. Gusta się wciąż zmieniają. Kiedyś popularna była muzyka klasyczna, a dziś jest zuuupełnie co innego, co nie znaczy, że nie ma ludzi tworzących tę muzykę i na niej zarabiających.
17 maja 2010 o 18:53:29
Myślę, że się mylisz, bo wystarczy spojrzeć jakiego gatunku będą piosenki #1 na listach ;d.
17 maja 2010 o 18:57:42
nareszcie się tego doczekałam ^^
17 maja 2010 o 19:50:11
Nie widzę w tym sensu to utrudni tylko prace i w filmach jest mało dramatów :/
17 maja 2010 o 19:51:23
Szymciu. Powiedz mi jeszcze kochanieńki, kiedy do diaska wrócą serduszka w relacjach i śluby??
17 maja 2010 o 20:01:50
Patuniaaa: W filmach jest najwięcej dramatów -.-"
Niby dlaczego ci to prace utrudni?
17 maja 2010 o 21:09:41
Stefanie Heinzmann bo na przykład jak mam 20% w popie to nie będe dostawała dobrych ocen za piosenki jeśli moja postać nie będzie już lubiała popu :/
17 maja 2010 o 21:13:45
to nie ma nic do ocen piosenek...
17 maja 2010 o 21:23:58
Szymon, na KAŻDYM kroku powtarzasz, że WL ma być jak najbliżej realnego życia. Przytoczę tutaj prośbę, któregoś z graczy o to żeby postać mogła grać na kilku instrumentach w czasie koncertu - nie zgodziłeś się argumentując to tym, że w realnym świecie tak nie można. Ciągle to powtarzasz, a teraz nagle mówisz, że to gra strategiczna -.- Masz rację, kiedyś był popularny metal czy disco, ale to tylko na krótki okres czasu, a równoczeście bardzo popularny był pop. Pop był popularny od zawsze i nawet jeżeli jakies gatunki go zepchnęły na jakiś tam okres czasu to i tak zawsze po upadku owych gatunków, jego popularność się nasilała by później znowu ustąpić miejca innym. Przyznam, że chętnie bym się do tej zmiany przekonała, gdyby było wiadomo jaki gatunek jest popularny. Muzycy i producenci filmowi zawsze wiedzą co jest na topie. Taka Agnieszka Chylińska, przeszła ze świetnego rocka do gównianego popu, po co? Dla kasy. Bo wiedziała, że to jest popularne i na tym najwięcej zarobi. Ja osobiście, jako "osoba" na WL, wolę grać muzykę popularną i robię to dla vkasy. Jestem gotowa przejść z popu na hip-hop tylko po to, żeby więcej zarabiać.
A tak z innej beczki - kiedy wrócą śluby i aukcje? ;]
17 maja 2010 o 21:28:06
O Jezu. Ludzie, tak trudno samemu dojść do tego, że patrząc na listy przebojów będzie można zobaczyć co jest na topie? No proszę Was. Przecież gwiazdy też nie wiedzą, że X gatunek właśnie jest na topie, bo mają jakąś tabelę popularności gatunku. Widzą że Y gwiazda zaczęła śpiewać w danym gatunku, ludzie na to lecą, więc pojawiają się gwiazdy jednego sezonu, które nagle też śpiewają w danym gatunku.
17 maja 2010 o 21:30:46
a co ile się będą zmieniać? ;p
17 maja 2010 o 21:33:21
No tu się jeszcze zastanawiam czy nie przesadziłem trochę ze zmianą 1-miesięczną. Zastanawiam się nad 3-miesięczną zmianą, tj. kwartalną. ;P
17 maja 2010 o 21:39:05
:O 1-miesięczną? myślałam że półroczną xD
17 maja 2010 o 22:07:45
Cudownie! Nareszcie będę miała szanse z metalem i grunge'm. Nie może być tak łatwo.
18 maja 2010 o 01:11:43
Ja rozumiem to tak - mimo zmieniajacych sie gustów muzycznych, dobrzy i cenieni artysci z glodu nie umra nawet jesli beda spiewac o fetyszach w czasie kiedy w radiach bedzie grala Arka Noego. Bo jesli te zmiany oznaczaja, ze dobry album z niepopularnego w danym momencie gatunku sie w ogole nie sprzeda to w tym rozumowaniu jest jakas luka.
18 maja 2010 o 06:53:16
lepiej co kwartał
18 maja 2010 o 10:44:47
Szymon. Nadal nie odpowiedziałeś na pytanie: kiedy wreszcie wrócą śluby?
18 maja 2010 o 10:46:50
Osobiście uważam że pomysł jest dosyć Fajny ale i tak nie jest doskonały :)
-ludzie którzy lubią metal ucieszą się że metal będzie popularny , ale ludzie którzy nie lubią metalu nie za bardzo będą chcieli to graćl.
Więc najlepiej żeby wszystko było a tym samym poziomie . :)
18 maja 2010 o 13:08:42
A może zrobić tak, że te komentarze przy wydawanych albumach nie będą zawsze podobne, tylko baaardzo różne? I czasem pozytywne, a czasem nie?
18 maja 2010 o 13:38:06
o żaal to jest dopiero głupia zmiana !! kto to w ogóle wymyślił ??
18 maja 2010 o 13:56:48
Lady Bleff: Jeśli nie lubisz metalu, to nie musisz go grać. Do tej pory na listach przebojów królował pop, a ludzie grający metal nie zmieniali swojego gatunku, aby zawitać na liście.
18 maja 2010 o 14:16:01
Mi się to nie podoba ;x
18 maja 2010 o 16:34:56
a je jestem na niee ..!!
18 maja 2010 o 19:25:23
Dokuyaku a kto ci kazał mnie czytać ?