Kolejny etap prac nad zmianami na Wonderlife
No i nadszedł kolejny etap zmian na Wonderlife. Po wczorajszej burzy mózgów, spowodowanej moją "lewą ręką", dzisiaj rano podjąłem decyzję - czy słuszną to się okaże.
Jednym z największych problemów Wonderlife w ostatnich czasach (a może nawet i od początku?) jest ilość osób, które pozostają w grze po rejestracji. Codziennie rejestruje się od 200 (zwykłe dni) do 300 (w weekendy) osób. Ile tego zostaje? Nie mamy dokładnych danych, ale tak na oko - 2, 3, 4%? Gdyby chociaż 10% zostawało, to liczba online rosła by w oczach, a tak nie jest. Wciąż widzimy te same twarze. Dlatego też, po konsultacji z dwiema osobami padły decyzje.
Pierwszą decyzją Wonderlife jest podział portalu na dwie części. Pierwszą sferą będzie społecznościówka - galerie, profile, komentarze itp. Drugą - wirtualny świat show-biznesu. Przechodzimy na system znany z poprzedniej wersji Wonderlife - czyli Superstars World. Będą konta użytkowników, a do nich podpiąć będzie można 3 postacie. I tu przechodzimy do kolejnej zmiany...
Brak wielokarierowości. Co jest do wszystkiego, jest do niczego - to stare powiedzenie sprawdza się w wypadku Wonderlife. Nowy użytkownik wchodząc na Wonderlife, rejestrując się i lądując na stronie głównej po zalogowaniu - czuł się mocno zagubiony. Muzyka, film, moda... o co chodzi? W tej chwili - użytkownik będzie deklarował już na początku jaką karierę wybiera dla swojej pierwszej postaci, więc i jego świadomość "o-co-chodzi" będzie większa. Menu zostanie rozłożone również na mniejsze części.
Proces migracji już trwa. Aktualnie musicie wybrać swój (użytkownika) pseudonim i karierę dla aktualnej postaci. Po wyborze Wasz dostęp do menu pozostałych karier zostanie zablokowany. Zostaną też usunięte niedokończone rzeczy z karier, których nie wybierzecie (książki, scenariusze itd.) - ukończone rzeczy zostaną (w sensie wydane książki, zakończone filmy nie zostaną usunięte).
09 lutego 2010 o 15:00:10
JEDNA KARIERA!??!?!?!?!?!(...)!??! Toż to jest chore. -,-' Jak nowi muszą mieć jedną, to niech mają, ja chcę każdą. :/// To nie jest fair w stosunku do starych użytkowników. -,-'
09 lutego 2010 o 15:00:49
trzeba się przyzwyczaić :D
no to daj może w ramach rekompensaty dla starych użytkowników quizernię albo jakiś inny bonus? bo przejście do nowych zasad dla nas nie będzie proste...
09 lutego 2010 o 15:02:11
mówiłeś, że nie będziemy mogli się pogodzić z nowymi zmianami... ale, że będą tak duże?!
09 lutego 2010 o 15:02:58
A jezeli chodzi o Maniaca, kazda z naszych "gwaizd" bedzie go miała czy kupujemy osobno ? :D
09 lutego 2010 o 15:03:35
teraz mnie olśniło?
może dla starych użytkowników dwie kariery albo chociaż dla maniaków? :D
09 lutego 2010 o 15:03:53
Nic mi nie wynagrodzi tego, że nie mogę uczestniczyć w kilku karierach na raz. x____x'
Nie oszukujmy się, te zmiany na pewno w takim stopniu nie zatrzymają nowych. Może 1%, ale wątpię w to. -,-'
09 lutego 2010 o 15:05:06
Ja się wypisuję;(
09 lutego 2010 o 15:05:18
Myślałem że postacie usunełeś!
09 lutego 2010 o 15:06:40
O żal... Co to ma być? Ja książke miałam na 99% Oo lol
09 lutego 2010 o 15:06:47
A nie można chociaż żeby postać mogła wybrać dwie kariery ?
A właśnie co z maniakami ? Dla każdej postaci trzeba będzie nowy ?
09 lutego 2010 o 15:07:01
Najgorsze, że kilku osobom obiecałem, że pomoge w filmach =(
09 lutego 2010 o 15:07:44
Ja tam wolę jedną karierę.
I zgadzam się z Gelis.
09 lutego 2010 o 15:09:42
Nowi, jak nowi! Niech dostają po jednej karierze, ale czemu starsi muszą na tym cierpieć?! JA TEGO NIE ROZUMIEM! :|
09 lutego 2010 o 15:09:58
Może dla weteranów moglibyście zrobić wszystkie kariery dostępne. Niektórzy naprawdę się napracowali żeby osiągnąć sukces w każdej z karier, a teraz postawiliście przed nami trudną decyzję! Teraz myślicie o nowych użytkownikach wprowadzając te zmiany, a co ze starymi? W ogóle już się nie liczą?
09 lutego 2010 o 15:10:19
o nie chciałam zarobić w modelingu a potem zostać aktorką bo już mi sięta kariera nudzi
powinny być co najmniej dwie kariery
09 lutego 2010 o 15:11:32
Wszystkie dodatkowe usługi będą aktywowane per postać, nie per użytkownik.
Ci co mają pod innymi mailami inne postacie - niech się wstrzymają, dzisiaj będzie je można podłączyć do głównego konta.
Nie fair by było gdyby starzy mogli trzepać kasę na wszystkich a dla nowych by było ograniczenie. Czasem mam wrażenie, że nie rozumiecie słowa "nie fair". :P
09 lutego 2010 o 15:12:12
no spoko, jak się rejestrowałam to było fajnie, ale jest coraz gorzej :) zaczynam żałować wpakowanych pieniędzy w tą stronę. superstar było beznadziejne, temu nie siedziałam, a wl mi się spodobało. jeśli to ma być powrót do starości, to ja wychodzę.
09 lutego 2010 o 15:12:23
Dokładnie. Na krótką metę może i to podziała, ale potem? Ktoś wybierze modę, a tu ździwko, bo nie można robić nic, poza wybieraniem się na sesje. I kończy się kontrakt i od początku! I tak błędne koło. -,-' Powoli się to znudzi i gódbaj użytkowniku...
09 lutego 2010 o 15:12:55
Vannesa, są plany opcji zmiany kariery w późniejszym czasie.
09 lutego 2010 o 15:13:22
Szymon teraz rozumiem, na to ma sens, wtedy było by "nie fair"
09 lutego 2010 o 15:14:46
To teraz mi powiedzcie po co ja marnowałam czas i punkty ruchu na doświadczenie ? Ja chcę poprzedni system :P
09 lutego 2010 o 15:15:21
Szymon, tak, to życzę Ci powodzenia. Stawiaj na nowych, którzy nie przychodzą tu wcale grać tylko porobić sobie dzieci i zaniedbuj starych użytkowników, którzy wiążą przyszłość z tą grą. ;)
09 lutego 2010 o 15:17:01
Proponuje przelewanie maniaka, bo np. dla mody tylko nikt nie chce grać, to by przelał np. 2 tygodnie które mu zostały na swoją inną postać. Ja jestem reżyserem ale teraz większość najlepszych aktorów wybrało muzyke, i z kim mam grać? Dlatego z tej postaci bym wziął maniaka i usunął
09 lutego 2010 o 15:17:08
A co się stało z prezentami?? (nie mogę ich znaleźć gdy zmieniam wygląd) :/
09 lutego 2010 o 15:18:15
A może byłyby chociaż do wybory 2 kariery co ? Przecież w realu piosenkarka może być równocześnie aktorką :P
09 lutego 2010 o 15:18:35
Nie podoba mi się to. :|
Czyli jak będą dwie postacie to do każdej trzeba kupić Maniaka? :|
09 lutego 2010 o 15:18:57
a może zmiana kariery np za 5 brylantów ? <- bardzo przydatną opcją by to mogło być :)
09 lutego 2010 o 15:19:05
Krzysiek, racja coddzien dostawałem kilka vsms czy zrobie dziecko, a 0 czy nagram duet, więc może skasujesz jakąś kariere i zamiast tego zrobisz avatar dla vdzieci? Ta gra według mnie jest gorsza przez te dzieciaki
09 lutego 2010 o 15:19:42
Blanik, no tak, ale co do tego no to raczej nic się nie zmienia, nie? xD
09 lutego 2010 o 15:20:44
Szymon, ja nie rozumiem tego rozwijania strony na siłę. skoro większości użytkownikom nowe zmiany się nie podobają, to chyba należy coś z tym zrobić, prawda? w końcu to strona dla użytkowników i z ich zdaniem właściciel powinien się liczyć.
09 lutego 2010 o 15:21:18
A mnie się to zupełnie nie podoba... jedna kariera... ugh. Zupełnie nie widzę powodu, by tak było, a nowy użytkownik, [którym zresztą jestem -.-'] ogarnie wszystko po dwóch, trzech godzinach. A moje punkty ruchu włożone w nagrywanie piosenek? A moje książki? A moje wszystkie pokazy mody? Bezsensem jest to, ze musiałam z czegokolwiek rezygnować. Może moja wiadomość jest nieogarnięta, ale naprawdę nie wiem, jak wyrazić swą złość. Taką zmianą nie zatrzymamy ludzi o słomianym zapale, a wzburzymy miliony. A starzy użytkownicy? Są tacy, którzy szczytują w niemalże każdej karierze i sporo czasu na to poświęcili...
Trzeba było przynajmniej dać nam trochę czasu. Bądz głosować. Zeby oswoić się z myślą, że tak może być.
Dobra, ugh.
Jestem wkurzona, delikatnie mówiąc i mnie się to absolutnie nie podoba.
09 lutego 2010 o 15:21:32
Nie chcę tego mówić, ale WL naprawdę schodzi na psy... Szymon, nie liczysz się z głosem ludzi, a tylko z głosem Adrianny i Agaty. Bez urazy oczywiście dla Was i Ciebie Szymon, ale taka jest prawda.
09 lutego 2010 o 15:21:34
No trudno :( :(( Trzeba się z tym pogodzić. Ale trochę jestem zła bo zajmuję się muzyką i chciałam tez robić filmy. A teraz tylko muzyka mi zostaje :[
09 lutego 2010 o 15:21:36
Blanka, nooo, czyli tak jak było dotychczas? Miałaś dwie postacie - chciałaś na dwóch Maniaka to dwa razy go kupowałaś? Nic się nie zmieniło?
Krzysiu, brutalna prawda jest taka, że starzy nie przyniosą takiego zysku jak nowi. Więc w kwestii marketingowej trzeba stawiać na nowych i próbować ich zatrzymać. Oczywiście starzy są też ważni, ale muszą się po prostu pogodzić ze zmianami. Nic innego Wam nie pozostało.
09 lutego 2010 o 15:23:41
A rankingi może oddzielne? Na aktorstwie nigdy tyle nie zarobisz co na płytach!
09 lutego 2010 o 15:23:47
ojej... ludzie... przyzwyczaicie sie ;d
09 lutego 2010 o 15:25:41
Natasha więc chyba się karierami nie zajmowałaś i nie wiesz!
09 lutego 2010 o 15:26:12
Jestem już tu 9 msc. i od początku pakowałam w tą grę wszytko co miałam. Czas, kasę...
09 lutego 2010 o 15:27:24
Szymon, ale naprawdę wątpię w to, że to zatrzyma nowych. Większość stawia tutaj na sex i związki... Szczerze wątpię w to, że to przyniesie jakikolwiek dobry skutek.
Natasha to prawda, że się przyzwyczaimy, bo nic innego nie zostało. Ale przez tą zmianę, Wonderlife stało się nudniejsze. Teraz jedna kariera w kółko to nuda... Co będę w nieskończoność klikać na zielone ptaszki przy pokazach? Albo płyty wydawać? Bądźmy szczerzy, to nie zachęci, a znudzi nowych
09 lutego 2010 o 15:27:54
zajmowalam sie ,a le co tu gadanie pomoze??
09 lutego 2010 o 15:27:57
Ja rozumiem, że zmiany mogą Wam się nie podobać. Ale popatrzcie w przeszłość. Kiedyś była sama kariera muzyczna (MWG1/MWG2) i nikt nie narzekał. Co wiecej, ze względu na mniejszy stopień skomplikowania (mniej opcji) ludzie szybciej się łapali. Nie wprowadzam tych zmian, żeby zrobić komukolwiek na złość. Wprowadzam te zmiany, żeby ułatwić całą zabawę, szczególnie, a może przede wszystkim dla nowych. Musicie pamiętać, że gdyby nie nowi, to Wonderlife by już nie było.
09 lutego 2010 o 15:28:21
ja jestem ponad rok (dokładnie rok i 3 miesiące) i także dawałam z siebie wszytko :) Kupowałam co miesiąc maniaka :P
09 lutego 2010 o 15:29:00
Współczuje mądrym nowym osobom co wybiorą mode. A pozatym na to całe pr też nie idą
09 lutego 2010 o 15:29:42
Krzysiu, dlatego do jednego konta będzie można stworzyć 3 postacie. Będziesz mógł zrobić sobie piosenkarza, aktora i modela. A przełączanie między postaciami to będzie 5 sek.
09 lutego 2010 o 15:29:43
no tak, ale maniak pomagał przy kilku karierach, a teraz tylko przy jednej...
09 lutego 2010 o 15:29:50
No cóż...trzeba się pogodzić..ale ja lubię trochę pojęczeć :P
09 lutego 2010 o 15:30:56
Ale nie fair jest także to, że przez ostatnie dni ciągle po 240 punktów przeznaczałem na film, żeby dostać góra procent zdjęć a teraz mi to przepadnie, bo priorytetem jest kariera muzyczna.
Ledwo co tu trafiłem a tu ciągle same zmiany - problemów nie miałem z opanowaniem opcji.
Trudno...
09 lutego 2010 o 15:31:57
Szymon to nie to samo. Na tej postaci mam wyrobione doświadczenie i maniaca. W ten sposób będę musiał kupić każdej postaci maniaca i znów srać się z doświadczeniem. -,-' A tak poza tym to karier jest więcej niż 3. ;>
09 lutego 2010 o 15:32:14
Szymon pomyśl tak, keidyś ludzie nie mieli komputerów i nie narzekali, czemu? Bo nie mieli takiej opcji! My możemy mieć komputer więc go wybieramy. Tak samo w grze mieliśmy kariery a teraz nie mamy więc narzekamy!
09 lutego 2010 o 15:33:52
Nowi nie rozumieją, bo im się nie chcę. Nie przeczytają pomocy bo po co? A później narzekają
09 lutego 2010 o 15:34:47
Teraz to chętnie bym stąd odeszła ale tego nie zrobię bo chcę zobaczyć co będzie potem.
A nowi... nowi
to chcą tylko mieć dzieci, uprawiać sex i nic więcej. Mało osób z `nowych` zajmuje się na poważnie karierami.
09 lutego 2010 o 15:35:11
No to trzeba im ułatwić. Ludzie z natury są leniwi. To nie ma być gra dla członków MENSA. To ma być gra dla wszystkich.
09 lutego 2010 o 15:35:44
to może chociaż niech doświadczenie starych użytkowników przejdzie na wszystkie postacie? myślę, że to będzie kompromis
09 lutego 2010 o 15:36:46
Generalizujecie z tymi nowymi. Poza tym, właśnie może dlatego, że reszta była skomplikowana to się na takim czymś skupiali, nie pomyśleliście o tym? Poza tym, zawsze byli tacy, którzy chcieli dzieci itp. To nie tylko "ostatnio".
09 lutego 2010 o 15:37:47
Krzysiu, Maniak nie jest potrzebny w każdej karierze, np. w modelingu na tę chwilę jest bezużyteczny.
09 lutego 2010 o 15:38:01
Po co na siłę ułatwiać coś komuś, komu na tym nie zależy? -.-'
09 lutego 2010 o 15:38:14
"To ma być gra dla wszystkich" Ale aktualnie jest dla nowych...
09 lutego 2010 o 15:40:02
Dirty Diana, no cóż. Może nie zależało, bo przytłaczało ich skomplikowanie gry?
Krzysiu, dla wszystkich, dla wszystkich.
09 lutego 2010 o 15:41:02
Sranie w banie. Piszę tu chyba tylko dlatego, żeby dać upust swojemu gniewu, bo przecież to logiczne, że czego bym nie napisał to i tak olejesz to w 100%/będziesz miał wymówkę. -,-'
09 lutego 2010 o 15:42:55
Dla teamu, jak obraże jakigoś nowicjusza który nie ma kariery, to już wiecie dlaczego
09 lutego 2010 o 15:44:51
no to może niech to doświadczenie przejdzie na wybraną postać, bo nie po to harowałam na to, żeby mieć tyle na maksa, żeby to stracić... w końcu nowi będą mieli nad nami przewagę...
09 lutego 2010 o 15:47:50
Może.
A może nie zależało, gdyż po prostu im nie zależało? Pff.
Domysły.
A może dwie opcje?
Wiele karier.
Jedna kariera.
Do wyboru, zależnie od użytkownika?
09 lutego 2010 o 15:48:28
Dirty Diana, nie, bo jedne postacie będą miały kokosy, a drugie praktycznie nic
09 lutego 2010 o 15:49:14
Wszystko fajnie ,tylko nowi nie wiedzą w co się pakują przy wyborze kariery, wielu myśli "o hehe, będę Hanią Montanią jeden jeden one, ale będzie jazda już to widzę" założą konto, zalogują się i jednak widzą, że nie tak wyobrażali sobie tą karierę. Rozumiem, że będzie można zmienić kariery, ale to kiedyś. No cóż, mam nadzieję, że ta zmiana wyjdzie na dobre, a nie jak przy systemie kalendarzowym, chociaż osobiście mi się nie widzi. :>
A punkty premium będą na wszystkie 3 postacie czy też tylko na 1?
09 lutego 2010 o 15:49:35
Tzn. brylanty* oczywiście xD
09 lutego 2010 o 15:51:00
Trzeba więc coś z najbogatszymi zrobić <rankingi>
Film Terry Naomi Horoskop zarobił: 3miliony główny bohater dostaje 10% więc 300tys. Wydał na to bardzo dużo pr, a muzyk? Na płycie co vdzień może wyciągnąć 1,5 miliona, więc to troche niesprawiedliwe, więc osobne rankingi!
09 lutego 2010 o 15:52:35
Jak coś jestem muzykiem. Muzyka bardzo przypomina realną, ale filmy nie
09 lutego 2010 o 15:53:08
A ja jestem nowa i co ? W ciągu godziny zrozumiałam wszystko.To wcale nie jest trudne. Więc nie rozumiem. Po co to wszystko ? Tyle szumu, który jest nie potrzebny :l I zgadzam się, że to jest `ulepszanie` (bo nie wiem czy można to tak nazwać) na siłe...
09 lutego 2010 o 15:54:30
Widzicie? Andżelice się chcę zrozumieć i zrozumiała a reszta to lenie.
09 lutego 2010 o 15:55:51
* Andżelika
09 lutego 2010 o 15:56:19
Nie wtedy było dobrze =)
09 lutego 2010 o 15:57:03
MARUDZICIE! :D
09 lutego 2010 o 16:00:11
Cóż.. dla mnie to wielkie bezsens. Bo od kiedy to gwiazdy zajmują się jedną karierą? Dla nowych owszem wybrać jedną karierę ale dla starych graczy powinna być możliwość robienia kariery wszędzie.
Wkurzył mnie jednak fakt, że straciłam kilka tysięcy PR na grę w filmie, i to wszystko przepadło bo moją główną karierą jest muzyką;/ Powinniście chociaż dac możliwość dokończenia, albo zwrot wszystkich utracony PR.
09 lutego 2010 o 16:01:36
Ja jak zakładałam pierwsze konto (jakieś 2 miesiące temu), które już skasowałam (zniszczyłam je totalnie xd) to bardzo mało czasu mi zajęło zrozumienie, najwyżej 2 godziny. To wcale nie było trudne. Moim zdaniem ci nowi, którzy nic nie rozumieją albo:
1. Są bardzo leniwi, nie chce im się czytać i szukać.
2. Mimo czytania i szukania nie dają rady, bo są 'niekumaci'.
Innych opcji nie widzę. Może się mylę ale to tylko moje zdanie.
09 lutego 2010 o 16:02:36
ile korzyści mają nowi, a ile my? czy to wobec nas jest fair?
czekam na kolejną spowiedź autora... --"
09 lutego 2010 o 16:04:01
29 tys. pr poszło w brud. Wczoraj skończyłem film pisać! A od kiedy najlepsi aktorzy wybrali muzyczną (nie dziwie się) nie ma kogo zatrudniać. Więc zmieniłem na literacką!
09 lutego 2010 o 16:04:20
Bezsens... To na .... wydawałam punkty ruchu, aby się czegoś nauczyć, żeby potem nie móc z tego skorzystać?
09 lutego 2010 o 16:04:53
Sprawa jest prosta - czy zmiany są na lepsze, okaże się w najbliższych dniach, tygodniach. Wasze komentarze tego nie zmienią. Decyzja zapadła, zmiany zostały wprowadzone. Koniec kropka.
A takich osób jak Andżelika było jak mówiłem 2-3%, co na taki potencjał, było bardzo mało.
09 lutego 2010 o 16:06:14
To przesada! Nie da się wybrać tak staremu użytkownikowi jednej kariery.Ja mam rozwinięte dwie, a przejściowo trzy. WL to już się robi dno.
09 lutego 2010 o 16:06:15
Szymonie ale ta gra stanie się po prostu nudna... Wątpie,żeby to zatrzymało nowych... Jakby chcieli w to grać, to bez problemu by sobie z tym poradzili. Rozumiem jeszcze tą zmianę z menu... Ale z tym? Przesada.
09 lutego 2010 o 16:08:02
Co do tego wszystkiego mam mieszane uczucia, ale mam pytanie. Czy nie można wprowadzić czegoś takiego, że im jest się dłużej na wl, tym więcej karier można prowadzić?
Jakoś podzielić to na okres półrocza i po tym czasie dany delikwent dostaje bonusową karierę na daną postać, oczywiście ten czas jest przykładowy. Owszem, dajmy nowym czas na obczajenie jednej kariery, ale niech się na tym nie kończy.
Nie wiem czy wyjaśniłem logicznie dla wszystkich, ale mam nadzieję, że część zrozumie o co kaman.
09 lutego 2010 o 16:09:05
No czyli niepotrzebnie się tutaj produkujemy, bo nasze zdanie nie ma znaczenia ;)
09 lutego 2010 o 16:11:11
A może po prostu wyłączyć możliwość robienia dzieci i zawierania małżeństw?? Wtedy ludzie (czytaj. dzieci) nie będą się logować po to aby bawić się w rodzinkę ;p
09 lutego 2010 o 16:12:18
Sparky niezły pomysł!
09 lutego 2010 o 16:14:10
powiem szczerze Szymonie, spieprzyłeś sprawę po całości. jeśli ma być to strona dla użytkowników, to licz się z ich słowami, a nie tylko z własnymi pomysłami.
na mwg nie przeszkadzało jakoś nikomu, bo cały zamysł gry chodził wokół muzyki. na wl wprowadziłeś kilka karier, także to zmienia sytuację.
jeśli tak zostaję, to dziękuję, wychodzę.
09 lutego 2010 o 16:14:26
Sparky, to by było najlepsze :D
09 lutego 2010 o 16:15:36
Dobra, nie dramatyzujcie. Większość z was i tak nie zajmowała się żadną karierą. Sama nie jestem za bardzo przekonana do tego pomysłu ale zobaczymy jak to wyjdzie, może nawet i lepiej. Szkoda tylko, że niektórzy ludzie od tego nie zmądrzeją. :c xD
09 lutego 2010 o 16:15:57
Sądze że przez zmiane do 500 online nie dojdziemy!
09 lutego 2010 o 16:16:40
A ja się nie zgadzam. Mając możliwość prowadzenia jednej kariery, niańczenie dzieci, karmienie psów i robienie pseudo rodzin będzie moim głównym zajęciem na wonderlife.
Natomiast zupełnie popieram Picię.
Nie byłby to taki głupi pomysł, odblokowywanie karier z czasem. Jedna kariera - to po prostu jest nudne... szczególnie z myślą, że kiedyś można było więcej.
09 lutego 2010 o 16:17:03
A ci co się zajmowali Karoo? Skasować dzieci, małżeństwa i będzie spokój
09 lutego 2010 o 16:17:46
Karoo ja się zajmowałam głównie jedną (modellingiem), ale uczyłam się i już zaczynałam grać w filmie. Zresztą np. w realu aktorka może wydać książkę... Albo zaśpiewać z kimś.
09 lutego 2010 o 16:18:49
P-O-J-E-B-A-N-E. Gdy zarejestrowałem się 3 tygodnie temu wszystko było OK. W grę przelałem 75 zł. i żałuję. Jak ma być tak, jak jest teraz, to żądam zwrotu kasy i wypisuję się stąd. W realu też piosenkarz na przykład pisze swoją bibliografię. Teraz po tych zmianach mogę powiedzieć - ta gra jest kiepska.
09 lutego 2010 o 16:22:57
I że niby jak wybiorę karierę muzyczną to nie będę mogła pisać książek !!! Top jest straszne
09 lutego 2010 o 16:26:55
Możecie wyrażać swoje opinie, ale róbcie to kulturalnie, bo posypią się bany (i to nie na bloga tylko).
09 lutego 2010 o 16:27:18
Tak właśnie myślę, że przed wprowadzeniem TAKICH zmian, trzeba było użytkowników poinformować o czymś takim. Koleżanka właśnie napisała, że im więcej zmian tym gorzej. Dojdzie w końcu do tego, że gra zostanie zamknięta i stworzona nowa wersja... ;/
09 lutego 2010 o 16:28:08
Ech, jeżeli wybrałam modeling, to czy później będzie możliwość zmiany kariery w tej samej postaci?
09 lutego 2010 o 16:31:33
Jakim cudem mam muzyczną karierę skoro modeling miałam.--"
09 lutego 2010 o 16:32:03
Gdyby nie to, że władowałam tutaj dość dużo kasy to bym odeszła... ;/ Bezsensu. Nie mogliście zrobić najpierw jakiejś sondy czy wolimy jedną czy więcej karier? Na początku nie wiedziałam o co chodzi i wybrałam modelling, tam gdzie trzeba było wybrać... No i teraz mam robić tylko sesje i pokazy wkółko? Nuda. Wpakowałam też dużo pr na naukę innych umiejętności no i klops.
09 lutego 2010 o 16:32:22
Ok, ale jeżeli już ma być ta jedna kariera, to może ci, co wybrali modeling mogliby zarabiać choć trochę więcej? Bo maksymalna stawka modela jest nieporównywalna do zarobków muzyków.
PS. Mam nadzieję, że nie będzie tak jak z poprzednimi wersjami gry, że w końcu były zamykane ^^
09 lutego 2010 o 16:33:27
Żenada. Może w ogóle zlikwidujcie wybór?
Jeśli zajmowałam się modelingiem, wybiorę karierę muzyczną, a potem wróci więcej karier to co z moim kontraktem?
09 lutego 2010 o 16:35:31
Będze można zmienić karierę w trakcie (będzie limit oczywiście tych zmian / jakiś czas).
09 lutego 2010 o 16:38:21
Zmienianie karier też nie ma sensu. Bo przełącząć w te i wew te to mało komu się będzie chciało. Może chociaż dać możliwość wyboru dwóch karier?
09 lutego 2010 o 16:38:31
Dołączyłam tutaj 1,5 miesiąca temu i wtedy było najlepiej. Pominęłam już to, że zostały usunięte jazdy na sankach, nartach, koniczynki, przez nowe menu ładuje mi się strona 20 lat. Ale teraz jest coraz gorzej. Co zrobicie niedługo ? Może usuniecie lokale albo mieszkania ?! To na jedno praktycznie wyjdzie. Zostanie usunięte coś co sprawia, że gra jest ciekawa. Nie wiem...
09 lutego 2010 o 16:38:42
Ooo. Szymon, a jak to będzie jeśli mam 2 konto na innym e-mailu? >D
Hmm, jak dla mnie trochę hmm, beznadziejnie będzie z tym maniakiem, dlaczego mam klupować Maniaka dla dwóch postaci, jeśli to jest na jednym koncie? Helloł, na SW było jedno dla wszystkich.. o.o ale kit z tym i tak będę kupować, jeśli kupię na jedno.. ;c
Co do karier, może jakieś względy dla Maniaków? Max dwie kariery? Byłoby w końcu coś co zachęci do kupna maniaka..
Ahh, kochane Brylanty, będę kupowane na ogólne konto a później można będzie przelać je na daną postać? czy od razu na ową postać? : >
Pozdrawiam Gag (:
09 lutego 2010 o 16:44:56
Grażka, no ale teraz też kupujesz maniaka dla każdej postaci osobno, zmieni się tylko to, że wszystkie postacie będą podpięte do jednego konta.
09 lutego 2010 o 16:45:45
Właśnie dziś skończyłam pracę nad scenariuszem. To 'kosztowało' mnie 40 000 PR. A ty mi bezczelnie usuwasz scenariusz przed jego sprzedażą? Dlaczego ty, do cholery, Szymon, nie mógłbyś uprzejmie zapowiedzieć zmiany jakie wprowadzisz?
09 lutego 2010 o 16:48:51
Chciałabym też zauważyć, ze wiele osób na początku nie ma pojęcia o co chodzi w poszczególnych karierach i przez wybieranie jej na początku może je zniechęcić i mogą zrezygnować z dołączenia do nas...
09 lutego 2010 o 16:51:03
Seville, mogłeś wybrać karierę filmową skoro wiedziałeś ile ciebie to kosztowało.
A zauważcie, że później założycie sobie więcej postaci (no te dodatkowe 2) i będziecie mogli się zająć prawie każdą karierą.
09 lutego 2010 o 16:52:23
Karoo. a zauważ, że na tych dwóch nowych postaciach będzie trzeba zaczynać wszystko od nowa.
09 lutego 2010 o 16:52:32
Ale tu chodzi o to, żeby mięć JEDNĄ postać a nie trzy... ;/
09 lutego 2010 o 16:53:56
Karoo, Seville- dziewczyna (;
Ale jeżeli chce się skupić na jednej postaci i interesować wyłącznie nią to chyba lepiej mieć dostęp do innych karier, prawda?
09 lutego 2010 o 16:54:50
Ada, dobra dobra ;dd ja to wiem, ale chodzi teraz czy nie można by było zrobić tak jak za czasów SW :P Czyli, opcja dla całego konta ^^ a dalej czekam na odp. co się stanie z kontem nr. 2 :P
09 lutego 2010 o 16:55:40
Szymon, ja rozumiem że napisałeś że nasza opinia się praktycznie nie liczy, ale powinieneś jeszcze raz spokojnie przemyśleć te zmiany jeżeli na 110 komentarzy jakieś 5-10 ma w treści " Może się przyzwyczaimy ? " a reszta pisze że to jest masakra ...
09 lutego 2010 o 16:57:41
To może zrobić ankiete aby przekonać się jak na zmiany reagują użytkownicy, hmm ?
09 lutego 2010 o 16:59:22
To nie zda egzaminu, bo Szymon martwi się tylko nowymi użytkownikami, a nie starymi ;) Tylko zapomina, że zdobywając nowych pozbywa się tez starych :P
09 lutego 2010 o 16:59:37
Ej Szymon żal :<
Przecież naprawde duzo osó jest jednoczesnie piosenkarką i aktorka... A tu sie nie da..:(
Nie chce mieć kilku postaći:(
09 lutego 2010 o 17:00:31
Dulce. Nawet jak zrobią, to myślisz, że nas posłuchają? Przecieć my jesteśmy tylko użytkownikami, którzy nie mają na nic wpływu.
09 lutego 2010 o 17:02:39
Nie podoba mi się. Jak jesteś w karierze muzycznej popularność Ci szybciej rośnie ale jaj jesteś np. modelem/ką popularność bardzo wolno rośnie. :| A np. jak się skończy kontrakt to będzie można zmieniać te kariery. Czy wrócą mi moje wszystkie piosenki, instrumenty itp. ?
09 lutego 2010 o 17:05:00
Szczerze? Przecież w każdej grze online tak jest, że rejestruje się niewiadomo ile userów, a zostaje tylko mały odsetek. I wątpię, żeby to miało coś wspólnego z "natłokiem" opcji. Po prostu - komuś się nie podoba, ktoś uważa, że nie warto wracać i to wszystko.
Moim zdaniem odsetek nowych, którzy zostaną się teraz zmniejszy, bo nie będą mieli pojęcia jak wygląda KAŻDA kariera; zdecydują się na jedną i będą żałować.
Mi osobiście zmiana wisi i powiewa, ale rlly, uważam, że to jest odstraszanie, a nie przyciąganie nowych userów.
Co do 3 gwiazd na jedno konto to już od dawna uważałam, że co jak co, ale to była jedna z najlepszych "opcji" na SW. Szkoda tylko, że zalogowałam się na poboczne konto i nie widzę żadnej opcji, żeby połączyć je z moim głównym, a wylogować się z niego nie mogę dopóki nie wybiorę pseudonimu. Nielogiczne.
09 lutego 2010 o 17:06:06
a jeśli np. ktoś ma siostrę na wl. I co każda z nich będzie miała swoje 3 postacie. ? ;|
09 lutego 2010 o 17:06:42
Wszystko fajnie, tylko ta jedna kariera, to trochę nie bardzo ;/
09 lutego 2010 o 17:16:36
A ja wciąż nie rozumiem co z moim kontraktem. Jeśli mam kontrakt w modelingu (kara - 30 mln), a wybrałam muzyczną, bo modeling mnie nudzi to teraz będę musiała płacić 30 mln, bo Szymon wykombinował sobie zmiany? Szczególnie, że asystentka przypomina mi o dzisiejszych pokazach i sesjach...
09 lutego 2010 o 17:22:34
Na WL zmiana tego jest masakrą na miarę Wall Street Crash.Zarejestrowałam sie jakiś miesiąc(chyba?)temu-było super.Byłam sobie modelką,potem nagle wchodzę-zatwierdziłam hasło Enterem-i automatycznie wybrała mi się muzyczna.Wszystko poszło na marne,"wpieniłam się" na maksa,patrzę na komentarze-i wszystko jasne.Najpierw faszerowali nas pakietami,ulepszeniami i resztą jak-to-tu-jest-pięknie,a potem bang!i wyszło szydło z worka.Więzienie.
09 lutego 2010 o 17:25:49
Ej mi sie to nie podoba miałam rolę w filmie a teraz i napisałam książkę 200 stron wydałam a i tak nie dostane kasy tyle PR poszły się ryrac
09 lutego 2010 o 17:27:44
eee.. czemu?! no dobra.. przyzwyczaję się.. na sw zresztą też tak było ..
09 lutego 2010 o 17:28:14
Jak już jest ta jedna kariera to niech się wyświetla innym kto jaką wybrał bo mi przyszła właśnie propozycja roli w filmie ale ja wybrałam kariere muzyczną. Osoba która wysłała mi kontrakt pewnie nie wie tego i może tracić czas :P
09 lutego 2010 o 17:28:40
Dianitta, nic Ci się przez przypadek nie mogło wybrać, bo musiałaś wpisać "Pseudonim" użytkownika. Bez tego by Cię nie puściło dalej.
Jeśli wybrana została kariera muzyczna, to modelingowy kontrakt automatycznie przepada, bez ponoszenia kosztów, oczywiście.
09 lutego 2010 o 17:30:42
to jest beznadziejne mam ten sam problem co Dianitta...
zwykłe odstraszanie użytkowników przynajmniej ja tak uważam. Nie mogę sobie zmienić kariery to w ogóle nie ma sensu.
09 lutego 2010 o 17:32:29
Szymon jak się odniesiesz do większości postów, które są przeciwne tejże zmianie?
09 lutego 2010 o 17:32:46
Tylko ja mam taki fajny problem, że zalogowana byłam i mi siostra weszła na konto, nie wiem jak to zrobiła w takim razie, ale karierę muzyczną mam, a na pewno jej nie chciałam.;/
09 lutego 2010 o 17:38:18
Mirinka, ale to nie nasza wina. No wybacz.
Sparky, nijak?
09 lutego 2010 o 17:39:29
Grażka, później będziesz mogła to 2 konto "podłączyć" do głównego xD
09 lutego 2010 o 17:40:42
No tak, bo po co słuchać głosu plebsu? Jak w średniowieczu ;]
09 lutego 2010 o 17:41:25
" dzisiaj rano podjąłem decyzję - czy słuszną to się okaże. " - przyjmijmy, że jest błędna (w sumie nawet nie trzeba przyjmować, no ale żeby nie było...). Co masz zamiar Szymonie z tym zrobić?
09 lutego 2010 o 17:46:35
Wyroki będziemy stawiać po jakimś czasie, ok? :) No. Ja już się nie udzielam tutaj. Myślę, że na wszystkie pytania już odpowiedziałem.
09 lutego 2010 o 17:49:11
Ja też od początku byłam przeciw.
I nie planuję zmienić zdania.
09 lutego 2010 o 17:50:38
I właśnie dlatego napisałam "przyjmijmy... no ale żeby nie było" :)
09 lutego 2010 o 17:51:26
A ja nadal chcę wiedzieć jak połączyć pozostałe konta z głównym, ewentualnie jak je usunąć bez łączenia, bo teraz ani nie mogę pójść dalej (wybór pseudonimu), ani się wylogować.
09 lutego 2010 o 17:54:12
Moim skromnym zdaniem powinniśmy się rozwijać(np. wprowadzić seriale) a nie cofać się do systemu znanego z SW ! Skoro tamten system był taki dobry(jedna kariers) to czemu już nie ma tamtej wersji, tylko jest Wonderlife ? :P
09 lutego 2010 o 17:56:54
No mi też się to średnio widzi, bo nie będę mogła już zbijać pieniążków na wszystkim, ale przecież Szymon i tak zawsze robi co chce. :c Z drugiej strony będzie większy porządek w sumie.. Nie przyniesie rezultatów to będziemy męczyć o zmianę. 8)
09 lutego 2010 o 17:56:56
Co do łączenie kont - powiedziałem, że będzie później dzisiaj. To później jeszcze nie nastąpiło.
Dulce, rozwijamy się. Przecież nikt nie powiedział, że to ostatnia zmiana na Wonderlife, na zawsze.
Superstars World nie zostało zamknięte z powodu tego systemu. Ogólnie za dużo błędów i za szybko było tworzone. Wonderlife to nie grozi.
09 lutego 2010 o 17:59:55
Ja jestem ogólnie za rozwojem :P Mam w takim razie nadzieje , że będzie chociaż więcej opcji w karierze muzycznej :D
09 lutego 2010 o 18:06:31
Beznadzieja!!!!! Kurde wyścigi konne i mój koń też przepadły??!!
No nie zróbcie coś z tym...
to trochę nie fair...
:(
powinna być możliwość zmiany kariery w dowolnym momencie (może ograniczenie kilkutygodniowe czy coś) ale nie tak totalnie bez możliwości żadnych zmian.
I moglibyście zrobić ograniczone menu innych karier żeby można było sobie podejrzeć (zwykłe menu takie jak było tylko beż możliwości wykonywania akcji z inną niż wybrana karierą) (i żeby nic się nie usuwało ani nie znikało przy innej karierze) a poza tym nie ma kariery związanej z końmi... (zróbcie coś PLIS)
OBECNEGO STANU TEGO CAŁEGO ZAMIESZANIA Z KARIERAMI ABSOLUTNIE NIE POPIERAM!!!
P.S. Strona według mnie była całkiem czytelna (po prostu ludzie nie czytają informacji a potem się czepiają)
Pozdro :)
09 lutego 2010 o 18:09:40
Póki co wprowadzane zmiany nie mając nic wspólnego z rozwojem. Trzeba wprowadzać zmiany tam gdzie jest problem. Czyli np przy małżeństwach i robieniu miliona dzieci. Usunięcie tego najprawdopodobniej obniży ilość zakładanych, kilkudniowych, kont.
09 lutego 2010 o 18:09:42
Będzie można zmienić wybrany już pseudonim? Bo ja zły wybrałam i teraz nie wiem :c
09 lutego 2010 o 18:15:07
Ja jestem jestem na WL od dokładnie 4 dni i jak dzisiaj weszłam i zobaczyłam ze mam se wybrać kariere zatkało mnie . Najpierw chciałbym być piosenkarką a gdy rozwine juz swe działalności działać jako aktorka! Halo ! Ja spadam z tej strony. Chyba po to likwidujecie zeby było mnie do roboty ludziom i im się nudziło po 5 minutach.A co to tego ,iż ktoś jak wejdzie jest zaniepokojony i nie wie o co chodzi z tym moda, muzyka,film i tak dalej to chyba 5- latek!!! Po 3 minutch wiesz o co łazi. Moze powróce do tej strony jak kiedyś wejde i zobacze o MOGE MIEĆ WIĘCEJ NIŻ JEDNĄ KARIERĘ>!
PS. Dlaczego tak mało ludzi jest?
pokazałam koleżance strone a ona powiedziała a mozesz odtworzyć ten utwór? ja mówie nie . A ona "Nudne". Oczywiście dla innych to nie jest ale tu jest problem....
mało ciuchów, nie widać jakby co teraz dolka robi albo co pisze w tej książce to dlatego bo ludzie chcą wiedzieć ...to tylko tak mówie...
09 lutego 2010 o 18:24:43
Nie pisałam tu jeszcze ani razu, ale teraz aż się o to prosi. Od kiedy zaczęły się zmiany zaczynałam sobie trochę odpuszczać, bo to zaczęło się robić irytujące. Jedyne za co jestem wdzięczna sobie, to to, że na ten miesiąc nie zrobiłam sobie maniaka, ani nie kupiłam żadnego pakietu ubrań, bo już teraz wiem, że podziękuje... Nie gram długo, bo 4 i pół miesiąca to nie jest raczej długo. I jak się rejestrowałam to moją pierwszą reakcją było "WOW", aż chciało się grać. Spędziłam kilka godzin, żeby poznać grę, co niesamowicie umilało czas. Przez ostatni czas niestety wyglądało to tak, że wchodziłam zajrzałam jak ma się moja postać zrobiłam kilka akcji i wychodziłam. Dlaczego ? Nowy wygląd, kompletnie mi się nie spodobał, ale to jeszcze przebolałam. Układ menu - tu największa porażka. Znowu patrzy się na nowych, żeby "im ułatwić", jednak taki układ trochę skomplikował mi grę, bo czasem "intuicyjnie" wybierałam opcję, a teraz muszę się orać, żeby coś znaleźć... Tak wiem można wpisać, ale mimo wszystko tak niespecjalnie mi to do gustu przypadło... Poza tym wydaje mi się, że (to jest moje zdanie) to jest trochę chyba wprowadzone po to, by starzy użytkownicy, by mogli korzystać ze starych opcji(karier) będą zakładać nowe postacie, a co za tym idzie na każdą postać przypada inny maniak(jeśli dobrze wywnioskowałam z Twoich wiadomości Szymonie) , na każdą postać inny pakiet ubrań itd. Jeśli tak będzie, to gra będzie niezłym zdzierstwem...
Ponadto wydaje mi się, że powinieneś kończyć najpierw inne opcje, a potem brać się za takie "wielkie zmiany"...
09 lutego 2010 o 18:29:47
A ja powiem krótko: zmiany są BARDZO DOBRE. System na SW był bdb i tak trzymać Szymon ;)
09 lutego 2010 o 18:33:14
Co się znowu stało z WL *drapu*?
09 lutego 2010 o 18:35:56
Fajnie, że nie mogę się zalogować, bo pisze, że jest już taka postać o takiej karierze. NO TO JESTEM JA I CHCE WEJŚĆ NA SWOJE KONTO :||||
09 lutego 2010 o 18:37:02
Całkowicie zgadzam się ze Sly. Zresztą, skoro to nie podoba się nam, osobom którzy grają w to od kilku dobrych miesięcy, no to raczej wątpię, że nowym przypadnie do gustu. Zresztą i tak zrobisz co zechcesz, jak zwykle.
09 lutego 2010 o 18:37:41
Mam jedno pytanie. gdzie znajdę kontrakty w karierze muzyka? Bo jakoś tak ZNOWU się menu zmieniło, że trzeba szukać. Kontraktów nie znalazłam. Gdzie one są? (nie to nie są pretensje tylko zwykłe pytane)
09 lutego 2010 o 18:39:27
JUż widzę, przepraszam za zawracanie głowy :D
09 lutego 2010 o 18:39:27
A żeby było śmiesznie to wybrałam nie tą karierę którą chciałam. Tak wiem. To nie wasza wina.
09 lutego 2010 o 18:50:50
te zmiany są złe i dość głupie bo nikomu się nie podobają jak ludzie przestaną się logować to może zmadrzejesz
a jak chcesz zarobić to wprowadź sex tylko dla maniaków xD
09 lutego 2010 o 18:54:38
Dżimi, ale na sw nie musiałeś wszystkiego kupować oddzielnie do postaci.. ;p
09 lutego 2010 o 19:04:31
Paulina ja też poleciłam znajomej i powiedziała to samo i jeszcze powiedziała że jak mogę grać w taką erotomańską grę.
Coraz więcej zapładniacz, spitizerów itd.Wonderlife zaczyna być coraz bardziej zboczone.
09 lutego 2010 o 19:11:02
O, a ja jak się niedawno zalogowałam, to nie wiedziałam o co chodzi i mam farta ,że zostawiłam karierę muzyczną ;) Hmmm....ja przynajmniej zawsze leciałam na jednej, ale moim zdaniem dla użytkowników powinna być jeszcze dana kariera pisarska (oprócz głównej), bo tak naprawdę mało z niej wychodzi. A, i nie rozumiem tej "społecznościówki", czyli że na WL będą teraz 2 wejścia, czy jak? -.-"
Ja zawsze szłam karierą muzyczną, ale fakt-bardzo dużo z tych starszych użytkowników prowadziło kilka karier...to naprawdę nie jest fair....
Nowi jak nowi, 1 mogą mieć, ale my (starsi?)??.
Ehhhhh.....................Nadchodzi rewolucja ludzie...
09 lutego 2010 o 19:12:26
CO? Jedna kariera? To jakiś żart? To chyba wasza najgorsza decyzja! W każdym razie zobaczymy. Pogram jeszcze przez tydzień. Nie bedzie mi sie podobać, to nic mnie na Wonderlife nie trzyma.
09 lutego 2010 o 19:14:07
Hmm.. nie wiem o co chodzi ale mam wrażenie że jest mniej osób... zwykle jak tu wchodziłam o tej porze było około 350 w górę, teraz jest 300. Wydaje mi się Szymon, że nie powinieneś tak od razu wprowadzać zmian. Najpierw powinieneś opanować je do perfekcji, a nie że teraz tak ale niedługo.... to utrudnia :(
09 lutego 2010 o 19:16:26
Jestem na wl 2 miesiące, na początku jakoś się połapałam bo chciałam się skupić na karierze, anie na dzieciach.
Szymon pomyśl jakie straty będziesz miał ponieważ tyle starych i WKURZONYCH użytkowników opuści Wonderlife.
Nie widzisz jak te zmiany się nam nie podobają. Przemyśl to proszę.
Kilka karier to było najlepsze !!
Wspominałeś jeszcze, że to lepsze dla nowych. Wcale nie ponieważ gdy wybierają karierę nie wiedzą w co się pakują. A tak to zawsze mogli popróbować różnych.
Wiem, że moje zdanie i prośby nie mają znaczenia, ale muszę jakoś odreagować...
09 lutego 2010 o 19:20:59
Maliby ja też bym tak chciała ale na swoje nieszczęście maniaka a dziś miałam kupić kolejny pakiet ubrań ale naszczęście zmieniłam zdanie widząc te okropne zmiany
09 lutego 2010 o 19:21:02
Szymon.. to nie jest " średniowiecze " jak to ktoś określił. Nie jesteś królem, którego musimy się słuchać. Nasze zdanie liczy się właśnie najbardziej, bo od wyboru jednej kariery ludzi ci nie przybędzie, a właśnie stracisz...
I co z końmi ??? Też ich już nie ma !!!
09 lutego 2010 o 19:22:37
Przeciwnik, bo był błąd, który uniemożliwiał wejście, przez 0,5 h. Jest już 350. ;)
Justyś, no to jeśli im się kariera nie spodoba, zawsze będą mogli założyć bez problemu (zakładania nowego e-maila itd.) nową postać, z nową karierą.
09 lutego 2010 o 19:23:37
Yasmin, ależ ja się czasem z Waszym zdaniem licze, ale nie w tym wypadku. :)
Konie są, aktualnie w "Miasto". Trzeba było je upchać gdzieś. :)
09 lutego 2010 o 19:24:34
A gdzie konie ????!!!!
09 lutego 2010 o 19:25:09
Ach.. dzięki :)
09 lutego 2010 o 19:26:54
Koniec są w mieście (fajnie to brzmi xD)
09 lutego 2010 o 19:26:59
Hmm... w tym wypadku ? To w jakim wypadku się z nami liczysz ? Kiedy wszyscy mówią że to fantastyczny pomysł to wtedy to zmieniasz, a kiedy praktycznie nikomu się to nie podoba to się nie słuchasz ? Ciekawe podejście do sprawy...
09 lutego 2010 o 19:28:01
Ale moim zdaniem lepiej było jak na jednym koncie było kilka karier. Bo to się liczyło do popularności. A tak to na jednym koncie np. sporo popularności, a na drugim prawie zero. Lepiej jest pracować na jednym koncie i kupować tak pakiety i pracować nad jego wyglądem, a nie marnować kase na tyle kont.
Ps. Jedna kariera szybko się nudzi, a na 3 kontak się tego nie ogarnie
09 lutego 2010 o 19:29:22
Będziesz miała jedno konto, ale 3 postacie.
09 lutego 2010 o 19:31:50
No tak chodziło mi o postacie , ale trudno trochę będzie to ogarnąć. Na jednej postaci było łatwiaj.
09 lutego 2010 o 19:32:29
Szymon!!! *sciana* Ale my wydaliśmy na te konta..... PIENIĄDZE!!! Nie nuxy tylko prawdziwe. No i zrób sobie człowieku nowe konto, a pieniądze z nieba spadną!
09 lutego 2010 o 19:34:54
3 konta trudniej prowadzić niż jedno. Teraz trzeba będzie 2 razy dłużej nad tym siedzieć! A nowi to już...
09 lutego 2010 o 19:35:21
A jak zrobić sobie te postacie ?
09 lutego 2010 o 19:37:06
PIENIĄDZE!!!!!!!!!
09 lutego 2010 o 19:37:17
Pomijając fakt, że na karierze modelingu będziesz robić coś raz na dwie godziny <lol2>
09 lutego 2010 o 19:41:33
Wonderlife było rewolucyjne bo nagle mieliśmy tyyyyle możliwości. Można było być i piosenkarzem i aktorem i na dodatek pisać książki, to czyniło tą grę wyjątkową i lepszą od poprzednich, a przede wszystkim realną bo jaka gwiazda w tych czasach zajmuje się tylko jednym?
Dla mnie wielkim "ciosem" było usunięcie vstron, a teraz jeszcze jedna kariera.
Również uważam, że zmniejszenie możliwości rozwoju graczom tylko ich odrzuci, aniżeli przywiąże do gry. Podoba mi się system z SW, że można mieć na jednym koncie więcej postaci, ale sprawiedliwiej by było żeby maniak również był na wszystkich postaciach. Co więcej, faktycznie zaraz się okaże, że kariera pisarska czy modeling jest za nudna i też zostaną usunięte bo nikt nie będzie chciał się nimi zajmować i będą tylko zawadzać.
Co zmiana to gorsza, gracze mają coraz mniej opcji interakcji. Nawet taka błahostka jak hit-o-mator została zmieniona na coś co powstaje automatycznie, a w grze chodzi o to żeby gracze mieli co robić i gdzie sobie "poklikać". Powinni czuć, że grają i że coś zależy od nich.
Trzeba było(jak już ktoś wspomniał) zająć się wprowadzaniem nowych ciekawych opcji, które właśnie przyciągały by graczy i nowych i starych. Nawet te głupie seriale miały być wprowadzone jeszcze za czasów SW, a nie ma ich do tej pory.
P.S Można by było w takim razie przywrócić opcję sprzedawania własnych perfum czy kosmetyków :D
09 lutego 2010 o 19:42:42
Kurczę... dołączyłam do WL 3 miesiące temu i jak dobrze pamiętam, było fajnie. :) Jak czegoś nie wiedziałam, to po prostu pytałam się mojego opiekuna (pozdrawiam Malinko ;*), albo w pomocy, albo w lokalu i zawsze dostawałam odpowiedź. Na początku był przewodnik, co i jak (np. gdzie jest komórka) i było dobrze. Moim zdaniem, to że inni użytkownicy czytać nie umieją, to nie znaczy, że trzeba od razu ograniczyć wszystkich do jednej kariery.
Był czas kiedy zajmowałam się głównie szukaniem chłopaka/ męża (przyznaję się), a teraz jak się zabrałam do roboty, kupiłam pięknego szybkiego rumaka, wyćwiczyłam się w aktorstwie, a karierę muzyczną na jakiś czas zawiesiłam, dowiaduję się, że muszę wybrać jedną.
Wybrałam muzyczną, bo to był mój główny cel jak się tu rejestrowałam, ale w końcu jedna kariera nudzić zaczyna i chce się spróbować czego innego.
I kto mi teraz odda kasę za konia? Kto mi odda pr? Po co ja w ogóle ćwiczyłam aktorstwo?
Ja chcę, żeby był wybór, czy chce się mieć 1 czy kilka karier. To co teraz jest, jest gorsze niż, to co było jak się tu rejestrowałam.
Ja wiem, że Szymon ma gdzieś, to co mamy do powiedzenia, ale jednak mam nadzieję, że w końcu zrozumie, że nie tylko nowi są tu ważni, kiedy starzy będą odchodzić.
09 lutego 2010 o 19:43:27
I będzie tak jak z kalendarzem za dawnych czasów.
09 lutego 2010 o 19:46:54
Zgadzam się z Niką.
I naprawdę fajnie było by sprzedawać własne kosmetyki i perfumy.
09 lutego 2010 o 19:48:01
Mówiłam,że te zmiany będa chore ; d,a wpakowałam w różne rzeczy tyle punktów ruchu i kasy ;d
Okropne.
09 lutego 2010 o 19:48:11
Aha, no i znowu gdzie daily wonderlife? XD
09 lutego 2010 o 19:49:19
Moim zdaniem właśnie trzeba dodawać opcje a nie je odejmować ! Rozumiem, że zostały usunięte wybory Miss i Mistera bo to do niczego nie prowadziło.
09 lutego 2010 o 19:51:49
Zgadzam się także z Rackellą.
A nawiązując do jej wypowiedzi to nowi użytkownicy to nie wiem czy będą zadowoleni.
Gdyby to od początku była jedna kariera to rozumiem, ale nie da się teraz tak grać z wiadzą o tym że można było mieć kilka karier :(
Odbieranie nam przyjemności z gry nie zwiększy liczby graczy tylko ją zmniejszy ...
09 lutego 2010 o 19:53:11
Sądzę też że ta gra już za bardzo nie ma sensu.
09 lutego 2010 o 19:53:19
Ja mam nadzieję, że znowu nie będzie "spowiedzi autora".
09 lutego 2010 o 19:55:44
I na dodatek jest błąd. Wybrałam karierę muzyczną, w menu pokazuje mi się wszystko związane z nią a pod moim pseudonimem widnieje Aktorka / Scenarzystka.
09 lutego 2010 o 19:56:03
"Yasmin, ależ ja się czasem z Waszym zdaniem licze, ale nie w tym wypadku. :)"
To po co w ogóle nam opisujesz te zmiany, skoro i tak wiadomo gdzie masz nasze zdanie? :) Szymonku, nie psuj, nie psuj.
09 lutego 2010 o 19:56:26
Ale ja Wam nic nie odjąłem. Po prostu podzieliłem grę na kilka karier. Za tą zmianą stoi większa filozofia, niż Wam się wydaje, ale nie chce mi się tłumaczyć, bo i tak nie zrozumiecie. I zauważcie, że tak naprawdę tylko kilka tych samych osób pisze jaka ta zmiana jest beznadziejna, robiąc przy tym sztuczny tłok, żeby było wrażenie, że tak naprawdę wypowiedziało się tutaj 184 osoby przeciw.
09 lutego 2010 o 19:59:00
Żeby zarobić:)
Oj Szymonku, Szymonku nie filozofuj!
09 lutego 2010 o 19:59:07
No to może zrób sondę to zobaczymy ilu osobom się to nie podoba. (;
09 lutego 2010 o 20:00:50
Nie żeby zarobić. Jak ktoś ma wydać, to wyda tyle pieniędzy ile sobie na to przeznaczy. Poza tym, w tej kwestii nic się nie zmieniło. Ktoś chciał 3 konta, musiał je osobno zakładać i osobno wydawać kasę. Tu przynajmniej Brylanty wspólne macie. ;)
09 lutego 2010 o 20:02:11
No nie wiem czy ktoś wykładał kasę na kilka kont. Ja na przykład wolałam się skupić na jednym :)
09 lutego 2010 o 20:03:44
Widzisz! :) I teraz też możesz skupić się na jednym. Voila. :)
09 lutego 2010 o 20:03:47
Justyśś: dokładnie
09 lutego 2010 o 20:03:52
Mam pytanie. To jeżeli ma się kilka pakietów to te pakiety będą na jednej postaci czy na tych 3 ;)
09 lutego 2010 o 20:03:53
Ej właśnie my wydajemy na ten coraz bardziej gówniany serwis pieniądze! Wonderlife coraz bardziej schodzi na psy! A starzy urzytkownicy to już nic? nie liczymy się? macie nas w dupie? mają wrócić wszystkie kariery! my też się liczymy! i do tego wszystkie naraz! Dlaczego? Pytam! Dlaczego? Błagam! inne zmiany są ok! ale ta jedna NIE!
09 lutego 2010 o 20:04:15
Dlaczego mimo że wybrałam karierę, na profilu postaci wyświetla się, że nie została ona wybrana?
09 lutego 2010 o 20:05:00
Szymonie, aaa!
Jesteś wielki, wiesz? Niech sobie narzekają ci, co nie mieli okazji grać w Superstars World - najlepszą wersję całego MWG (nie wiem, czy ktoś to jeszcze tak nazywa ;d).
Moi drodzy! - będzie bosko, zobaczycie! ;D Źle chyba, jak widzę, rozumiecie pomysł ze zmianami - trzy postacie - trzy możliwe kariery - każda z nich ma swoją i jest wspaniale! :>
Czy naprawdę wolicie kupić jakiś tani proszek 5w1, którego jakość pozostawia wiele do życzenia, czy może trzy warte uwagi proszki - do białego, do czarnego i do kolorowych i mieć pewność, że każdy się sprawdzi? Hę? ;d
09 lutego 2010 o 20:06:02
Ja też miałam jedno konto i się zajmowałam wszystkim, a dzieląc na osobne kariery zmuszasz użytkowników żeby robili drugą postać jak im się podobało kilka karier, a wiadomo, że jak komuś zależy na popularności itd to maniaka wykupi na obu kontach. Gdybym o tym wiedziała to bym wczoraj maniaka nie wykupywała na 3 miesiące.
09 lutego 2010 o 20:06:03
a będzie można połączyć te postacie które już się ma? bo ja mam już 3 i chciałabym je połączyć....
09 lutego 2010 o 20:09:25
Ups, chyba jest problem.
Dziś już raz pokazało mi się to okienko, gdzie do wyboru jest nick i kariera. Zaznaczyłam, co trzeba i po sprawie.
Tylko, że teraz chcę się zalogować i to się znowu pojawia... i kiedy wpisuję swój nick, to mi wyświetla, że już taki jest ;x - no jest, bo wcześniej go wpisałam ;xxx
i co? nie mogę się dostać do konta? ;/ kurcz.
09 lutego 2010 o 20:09:58
Dray owszem, ale nie wszyscy będą mogli sobie pozwolić na wykupywanie maniaka na każdą postać.
Szymon, mam nadzieję, że chociaż zadbasz o to żeby teraz każda kariera była naprawdę ciekawa i miała dużo fajnych opcji i przywróć vstrony XD
A nie wypowiada się więcej osób bo a) jeszcze ich nie było i nie widzieli zmian i b) część z nich to te osoby przez które te zmiany są i skoro nie potrafili grać z kilkoma karierami to nie potrafią też znaleźć linka do tego bloga ;)
09 lutego 2010 o 20:10:31
dray po prostu wejdź na profil swojej postaci - na prawo pod obrazkiem
09 lutego 2010 o 20:10:34
Heloł, a może poczekacie aż Szymon wprowadzi wszystkie zmiany, które przygotował? Przecież nie chodzi mu o utrudnianie wam gry, bo na tym zarabia więc chce zrobić jak najlepiej.
I o co się buntujecie? To tylko gra, jak trzeba to złapiecie doświadczenie na innych postaciach bez trudu i się zajmiecie wszystkimi karierami. Teraz i tak wydajecie oddzielnie pieniądze na konta.
Poczekacie z resztkami krytyki na wszystkie zmiany.
09 lutego 2010 o 20:10:49
A jak zrobić drugą postać?
09 lutego 2010 o 20:12:21
Dray, porównanie wl/sw z proszkami jest zajebiste o.o xD
09 lutego 2010 o 20:12:35
no tak jak pierwszą...
09 lutego 2010 o 20:13:10
Nika, jeśli gra ma faktycznie opierać się na zasadach z Superstars World, to nic podobnego nie będzie konieczne :)
Wykupujesz wtedy maniaka tylko na KONTO, nie na postacie - Ty, osoba realna, masz maniaka i automatycznie wszystkie Twoje postacie go mają <:
09 lutego 2010 o 20:14:41
Szymon, pisząc tu (napisałam kilka postów) nie miałam na celu robienia sztucznego tłoku, jak to nazwałeś. Nie traktuj tu wszystkich jak dzieci, które się kłócą o byle co. Doskonale wiesz, że skoro tyle osób jest przeciwne, to jednak coś w tym musi być. A skoro kryje się za tym większa filozofia, to warto by było jednak się nią z nami podzielić, a nie zakładać, że 'i tak nic nie zrozumiemy'. Wystarczy chcieć i wszystko jest możliwe. I nie pisze tego dlatego, że chcę się kłócić, ale chcę zwrócić uwagę, że jednak coś jest nie tak. Bo nie chodzi tu o głupie menu, które praktycznie nie ma znaczenia. Ograniczasz możliwości gry i tym samym pokazujesz nam, że to gra dla 'głupich' osób, a nie leniwych (jak to ich nazwałeś). Jeśli jest leniwy to i nawet najlepsza, najłatwiejsza i najbardziej popularna gra na świeci go znudzi.
09 lutego 2010 o 20:14:52
nie ma co się bulwersować! Szymon jest nieustępliwy... nic to nam nie da... jeśli nie chcecie grać, tak jak są zmiany to nie musicie... a skąd wiecie czy zmiany nie wyjdą na dobre? warto to przeczekać...
09 lutego 2010 o 20:16:16
Szymonie, a będą jakieś dodatkowe PR? Bo jak zaznaczyła Seville niektórzy przed wprowadzeniem zmian pisali scenariusze/grali w filmach i wszystkie punkty przeznaczone na to przeszły w siną dal.
09 lutego 2010 o 20:20:13
mi to się wogule nie podoba wcześniej to było ok te pierwsze zmiany to jeszcze jeszcze a teraz to już przesada
09 lutego 2010 o 20:22:01
Nie chce mi się dodać nowa postać S(
09 lutego 2010 o 20:27:49
Dray, ale Szymon już powiedział, że każda postać będzie miała osobnego maniaka, a tylko brylanty kupujesz na jedno konto czyli jakby swoje realne. Czyli kupujesz 60 brylantów i rozdzielasz na 3 maniaki na 3 postacie każdego miesiąca...
09 lutego 2010 o 20:28:42
baaa, bo na razie nie da się dodawać nowej postaci.
09 lutego 2010 o 20:30:48
Mam pytanie. To jeżeli ma się kilka pakietów to te pakiety będą na jednej postaci czy na tych 3 ;)
09 lutego 2010 o 20:31:10
Nika, w takim razie nie doczytałam, mój błąd i w tym wypadku w SW było lepiej ;x
09 lutego 2010 o 20:31:31
a jak kupię 5 brylantów to każda postać ma 5 (razem 15) czy każda postać ma 5 ale jak na jednej postaci to wydam to tamte już nie będą miały?
09 lutego 2010 o 20:31:44
Jak mam być szczera, to ta zmiana mi się podoba ;DD już nie mam wyboru i będę ciągła to co zaczęłam po roku grania do końca ;dD czyli moja "ukochaną" i zuą karierę muzyczną ;DD
Tylko mam jedno pytanie.. Szymonie, będzie można przesyłać sobie samej rzeczy z aukcji ?:>
No i czekam na możliwość łączenia kont. o tyle od mnie.
09 lutego 2010 o 20:32:35
No ;) z tą karierą nawet lepiej.Fakt,że będziemy mniej zarabiać ale będzie to bardziej sprawiedliwe wobec innych,nowych użytkowników :P.Ta zmiana mi się podoba.
09 lutego 2010 o 20:39:19
Teraz zrozumiałam że to nawet fajny pomysł bo każda postać może mieć inny wygląd (chyba) i tak będzie fajowo ;D
09 lutego 2010 o 20:41:32
Ta zmiana owszem, mogłaby być fajna, ale jakieś małe wynagrodzenie by się przydało i maniak na wszystkich kontach
09 lutego 2010 o 20:41:43
Ja jestem na wl od ponad 2 miesięcy. Jak tylko się zarejestrowałam było super. A od niedawna zaczęły się te zmiany... Jestem tu krótko i nie widziałam wcześniejszych wersji wl, więc nie wiem czy teraz będzie lepiej. Może później, jak się przyzwyczaję to powiem, że to była zmiana na lepsze, ale na razie nie podoba mi się ona. :/
09 lutego 2010 o 20:42:06
*postaciach
09 lutego 2010 o 20:45:26
Propozycja wysyłania ciuchów z aukcji między własnymi postaciami jest bardzo dobra.... :>
09 lutego 2010 o 20:46:06
Z tym Maniakiem to się zgodzę (; Trochę bez sensu jest, aby kupować na jedną postać, ale co możemy zrobić? nic.
09 lutego 2010 o 20:48:44
Nie miałabym nic przeciwko tej zmianie, gdyby maniaka i pakiety ubrań kupowało się na konto użytkownika, a nie oddzielnie na każdą postać. To w jakiś sposób wynagradzołoby fakt, że jedną postacią nie możemy zajmować się różnymi karierami.
Wcześniej jedną postacią (jednym maniakiem) mogliśmy spróbować wszystkich karier, a teraz trzeba będzie płacić znacznie więcej.
09 lutego 2010 o 20:49:02
Ejj Szymon.Mam jedną karierę-muzyczną.Wchodzę w biuro podróży a tam cały czas podróże na sesje zdjęciowe i pokazy mody.Jeszcze trwa mój kontrakt,więc co ja teraz zrobię?Zapłacę karę bo nie wykonałam wszystkich sesji i pokazów,bo po prostu nie miałam jak?
09 lutego 2010 o 20:50:56
Coco, znikną Ci te bilety. Kontrakt został automatycznie zerwany, bez kosztów z Twojej strony.
09 lutego 2010 o 21:03:11
SZYMON, POWIEDZ MI, CO MAM ZROBIĆ, JAK WYDAŁEM DIAMENTY NA PUNKTY RUCHU, KTÓRE ZUŻYŁEM PO CZĘŚCI NA DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI WOKALNYCH ORAZ MODELINGU?! ŻĄDAM ZWROTU PIENIĘDZY!
09 lutego 2010 o 21:04:58
To ja żądam zwrotu pieniędzy za maniaka na 3 miesiące bo może go sobie wtedy rozdzielę na dwie postacie :P
09 lutego 2010 o 21:06:56
Okey, ;)
09 lutego 2010 o 21:09:45
I to jest takie fajne? Gra miała być jak najbardziej realistyczna. Wybacz, nie ma mnie RAZY TRZY w prawdziwym świecie. No chyba, że gdzieś obok mnie siedzi moje niewidzialne drugie i trzecie ja :)
09 lutego 2010 o 21:12:33
Dwie pozostałe postacie będą mogły korzystać z garderoby mojej głównej gwiazdy ?
09 lutego 2010 o 21:16:47
Nie.
Mizartee, nie rozumiem Twojego toku myślenia. Teraz jest bardziej realistycznie, bo jestem w stanie Ci wymienić na palcach jednej ręki gwiazdy realnego świata, które zajmują się dwiema karierami naraz (już nie mówiąc o piosenkarko-aktorko-modelko-pisarkach ;)).
09 lutego 2010 o 21:18:05
no i głupota. niedawno podszkoliłam się w dwóch gatunkach filmowych, na co wydałam pkt ruchu, które mogłam spożytkować na coś związanego z muzyką. no i to ja tylko dwa gatunki się uczyłam, a jak ktoś duuużo więcej?
09 lutego 2010 o 21:18:59
Szymon, to ile ty masz palców w jednej ręce ??? xd
09 lutego 2010 o 21:19:19
aktorki często śpiewają, a piosenkarki często grają w filmach. nie wspomnę o modelkach. przecież ten show biznes to JEDNO bagno. wszyscy łapią się czego mogą.
09 lutego 2010 o 21:21:32
A da się już robić 3 postacie czy jeszcze nie ???
09 lutego 2010 o 21:25:15
Chociaż zrób blogi na WL<3
09 lutego 2010 o 21:28:41
Yas, jeszcze niee. ; d
09 lutego 2010 o 21:41:27
A kiedy będzie można ???
09 lutego 2010 o 22:01:41
Już można. Właśnie przed chwilą oddałem taką możliwość.
Mizartee, wymień 5 piosenkarek, które czynnie grają w filmach (czynnie = nie jakaś jedna rola). Mi na myśl przychodzi tylko jedna J.Lo.
09 lutego 2010 o 22:06:52
Jeest. 8) I dziękuję ślicznie Szymon *oczy*
09 lutego 2010 o 22:09:42
Jennifer Lopez, Mandy Moore, Lindsay Lohan, hilary Duff, Madonna :P
To tak na pierwsze skojarzenie, ALE tu chodzi o to, że wcale nie muszą robić tego czynnie bo często to jest właśnie gościnne, ale prawie każda się promuje na kilka sposobów :P
09 lutego 2010 o 22:16:27
Beyonce chociażby. Emma Watson jest aktorką i modelką. Mandy Moore jest świetną piosenkarką i świetną aktorką :) Z tego co pamiętam, Britney Spears grała w paru filmach. Hilary Duff, Bethany Joy Galeotti, Aaliyah. Pominę te wszystkie Tisdale, Hudgens, Lohan, Lovato, Hilton, chociaż w sumie Lohan zagrała w paru ładnych filmach.
Nie wiem, czy Pink przypadkiem nie grała w jakiś filmach.
Nie no, w porządku. Jak uważasz. Jak dla mnie to tylko głupie ograniczenie. Bo prawdziwe gwiazdy też mogą się przyczepić czego chcą i nie mają bariery typu: jestem piosenkarką, więc nie ma opcji, żebym zagrała w filmie.
09 lutego 2010 o 22:23:09
No, a teraz powiedzcie mi, które z tych pań były dobre w filmach? Osobiście uważam, że z tych co wymieniłyście na takie miano zasługuje tylko Mandy Moore. No i może trochę J.Lo. ale ona lepsza aktorka niż piosenkarka, tak naprawdę.
09 lutego 2010 o 22:26:52
Bethany jest bardzo dobra. I wszystkie coś w sobie mają, jakiś tam wkład w aktorstwo wnoszą. Boże, przecież tu chodzi o zabawę... co Tobie za różnicę robi, czy będziemy się trzymać jednej kariery, czy paru? nowi mogą mieć na początek jakiś samouczek, a potem sobie wybiorą, kim chcą być. my już poznaliśmy różne kariery, a oni nie będą mieli takiej opcji.
09 lutego 2010 o 22:27:03
No okej, ale kto powiedział, że nasze gwiazdy muszą być super we wszystkim? XD
09 lutego 2010 o 22:29:45
a kto powiedział, że nie? przecież tu chodzi o zabawę, rany!
09 lutego 2010 o 22:31:07
No ktoś przed chwilą mówił o realizmie, to udowodniłem, że teraz jest bardziej realistycznie.
Nika, no właśnie. Zawsze możecie wybrać jedną karierę i w niej być super. :P
09 lutego 2010 o 22:32:33
Mizartee, no jak nie będą mieli takiej opcji? Można założyć trzy postacie i poznać prawie wszystkie kariery (którąś trzeba sobie odpuścić). Żadnej kariery nie usunąłem?
09 lutego 2010 o 22:33:06
Nie, ja i tak trzymam się swojej wersji. Gwiazdy muzyki nie mają ograniczeń. A my mamy. To jest nierealistyczne.
09 lutego 2010 o 22:36:56
Ale nie są najlepsze we wszystkim i nie zajmują się czterema karierami naraz. :] To było nierealistyczne.
09 lutego 2010 o 22:41:38
U nas też mało kto zajmował się czterema karierami na raz. Mnie np. nie starczało na wszystko PR. W filmie zagrałam dwa razy, a ogólnie jestem przecież piosenkarką i tym zajmuję się na co dzień.
Oh, dobra, i tak moje argumenty są marne przy Twoich -.-
09 lutego 2010 o 22:59:22
Szymon, zrób chociaż, żeby piosenkarze mogli napisać swoją biografię...
10 lutego 2010 o 01:54:20
no nie... kolejny "świetny" pomysł... :/
Znów patrzenie się na nowych, którzy i tak po kilku logowaniach odchodzą i rzadko który zostaje z nami na stałe i taka jest niestety prawda.
10 lutego 2010 o 07:19:16
generalnie macie w d... starych uzytkownikow a tylko nowi sie licza, tak? Nie rozumiem usprawiedliwienia, że czuja sie zagubienie - jak sa tepi to sie czuja a jak ktos jest chcoc troche bystry to szybko zalapie o co chodzi.
Nie jestem przeciwna zmianom, nigdy wczesniejszych nie krytykowalam bo wiem, że portal musi sie zmieniać ale teraz przesadzileś - brak wieokarierowości to przekret na maksa. jak ktos nie radzil to mial jedna, ja sobie radzilam z moim, poswięcilam na to duzo czasu i kasy a tu tak z dnia na dzień zostalo to zabrane.
Powaznie zastanawiam sie nad tym żeby olać WL.
10 lutego 2010 o 10:12:22
Moim zdaniem lepiej iść na jakość, a nie na ilość, bo co z tego, że jest zarejestrowanych tyle osób, a wchodzi 300-400. Ale na tym te portale polegają, że idzie się na ilość i na tym się zarabia :D także ja to uszanuję i już w sumie się przyzwyczaiłem. Dobrze by było gdyby później wprowadzono możliwość zmiany kariery : )
10 lutego 2010 o 14:22:06
A może chociaż dać możliwośc posiadania 2 karier?
10 lutego 2010 o 19:03:16
Szymon, a nie można mieć na wszystkich postaciach tych samych pakietów ubrań... bo żeby do wszystkich kupić to trzeba sporo kasy na to wydać...
10 lutego 2010 o 20:32:09
Nikt nie każe Ci na wszystkich kupować przecież.
10 lutego 2010 o 20:39:10
No wiem... ale co ci to by przeszkadzało ??? :(
12 lutego 2010 o 12:20:10
A ja się zalogować nie mogę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
15 lutego 2010 o 13:46:27
ej.. nie moge sie dostac na moj profil...wyskakuje mi ze istnieje juz profil o takim pseudo
21 lutego 2010 o 12:10:31
Posłuchaj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ja chcę stare wonderlife rozumiesz?
03 marca 2010 o 17:32:38
Nie liczysz się ze starymi urzytkownikami ! Dla Ciebie to tylko forsa i nic więcej ! Dla ciebie to tylko CI nowi ważni! Sama forsa.Tylko dla Ciebie to się liczy Szymonie głupie zmiany!
Nikomu się nie podobają a ty myślisz ,ze jak zmienisz wszystko to odrazu będą komentarze :
Ojej jakie to Wl Extra z tymi zmianami!
A teraz co ?! Chę?
Tylko co to za gówniane zmiany!
Dziękuje za takie Wl! To już nie jest Wl to gównolaf.pl!
05 października 2010 o 08:58:25
Dlaczego mnie ktoś zbanował na miesiąc???miałam zagrać w filmie i nie moge wylogować mojej postaci żeby przejść na drugą!
24 października 2010 o 13:47:56
Szymon jakies guwniare zablokowały mnie a ja chce ggrac bo robir film gupie sa te suki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
15 lutego 2011 o 14:20:56
Dlaczego gdy zablokowali mi konto nie mogę się wylogować??? Może ja mam jeszcze 2 konto!!! Ale zablokowali mi postać Danka. Jeśli nie dacie mi się z niej wylogować to założe sobie konto na Star Doll! A Wonderlife Zostawię!!!
23 września 2011 o 21:10:02
czemu na wonderlife nie chce mi sie avatar załadować ???